Tak bergerak langsung !

by - April 13, 2014

 

Fuhh.. penat betul dia .. Bangun kul 7 pagi .. Pastu kacau mak pak dia .. sampai kul 2 petang .. Paksa tidur pon tak nak .. Dalam dok main dan gelak dengan mak dia , tau tau .. terlena atas sofa ni !

Ada kawan tanya nape tak alihkan ? Sebab kalau angkat dia , confirm terjaga dan menangis .. Jadi biarkan je dulu .. Lagi pun nak bangunkan  juga nanti .. Nak keluar gi umah mak aku.. Dan dia sambung tidur dalam kereta .. huhuhu..

Memula aku macam tak percaya yang dia tak bergerak langsung.. Aku tengok balik ada ‘details’ gambar sebelum ni .. Tengok masa gambar di snap. Yelah , 2.29 petang dan yang kedua .. 3.24 … huhu .. Dasat aihh..

Aku angkat dia , berpeluh sedikit belakang dia .. Patut la selesa je…

You May Also Like

2 comments

  1. haha comel je tidur tu. Haihh tak lenguh pulak tidur macam..

    BalasPadam
  2. anak N pun kekadang bila dah penat sangat tak gerak langsung :D

    BalasPadam