Awasi nyamuk ! Selamatkan anak anda !!

by - April 26, 2014

 

Photo

Awal awal dulu  , kalau keluar petang .. mesti berbirat badan dia akibat diserang nyamuk atau serangga kecil… Kesian dia.. Tergaru garu dia .. Pastu berparut .. Hurmm ..

Sekarang ,  tidak lagi !! Heehe.. Macam iklan nyamuk lak .. Sekarang , alhamdulillah. Aku pun selamat dah dari kena gigit nyamuk kalau masuk kawasan berhampiran belukar atau hutan cam Taman Burung atau kawasan taman permainan ..

Ada banyak jenis jual di pasaran .. Aku beli di MotherCare jer .. Mosquito Repellent.. Takda lagi birat birat di lengan mahupun kaki.. Kasi spray sebelum keluar rumah…

Tak mahal pon .. Beli satu dan simpan dalam beg .. Heee..

You May Also Like

2 comments

  1. repellent spray ni untuk orang tua ada tak...huhu..

    BalasPadam
  2. En Ben beli dpt bper RM..? rasa g Farmasi dlm RM16, niece da pakai spray kat bju x berani sapu kt kulit

    BalasPadam