Berubat cara alternatif..

by - April 30, 2014


Seorang kenalan di FB mesej aku dan syorkan utk berubat cara kampung yang mana ada sedara maranya juga pernah ada kanser , berjaya diubati dgn mematikan urat yg dijangkiti virus tersebut..

Hurmm.. Pening gak ni .. Operation bapak aku tu 8hb.. Jap lagi nak gi hopital lawat dia. Nak tanya pendapat doktor .. Sian..


You May Also Like

5 comments

  1. err kalau sakit pasal gangguan ke apa ke blh la kot jmp ustaz ke apa.rasanya nak berubat altenatif ni kena ikut jenis penyakit.

    apa pun ikut pendapat masing2 lah.

    BalasPadam
  2. Cuba tanya Kak Jee pasal Transfer Factor.
    http://www.dapurkakjee.com/p/4life-transfer-factor.html?m=1.

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  5. Salam abg ben .. maaf lah lama dah tak menjenguk blog abg ..

    Abg ni pendapat saya pula kerana saya ada saudara yg kena kanser .. suami saya juga aritu suspek kanser .. kemudian orang2 tua di kampung suruh saya cuba daun belalai gajah untuk dibuat minum. Abg leh try search kat google .. klu abg nak saya leh bagi daun tu ..

    BalasPadam