Cepat sangat tangan tu !!

 

Haaa.. Baru nak insaf !! Hahahahhaa .. Ceritanya gini .. Di Aeon Alamanda tadi .. aku dok tolak dia dalam troli .. Dan sampai satu tempat ni , aku berhenti jap sebab wife nak letak barang yang dia dah pilih ..

Qhaliff , yang dalam troli tu .. secepat kilat gi sambar menda tuuuu .. Tuuu .. Yang dalam gambar tu ! Dan dia gigit ! Hahahahha !

Terus dia jerit ..

“ Air ! Air ! Air ! “ .

Aku kasi je laa air .. Hahahah … Pastu , dia tak berani dah nak amik ! Hahahaha .. Bagus sesekali kena gini .. Baru dia tau ..

7 ulasan:

  1. hahaha...kena sekali bru serik...x serik x tau la..

    BalasPadam
  2. berasap jap telinga.. hehehe..

    BalasPadam
  3. Haha...kesian dak qhaliff...

    BalasPadam
  4. hihihihi. mak eka dulu masa adik kecik2. tengah tangan ligat mencapai, ade org bagi petua.

    Hiris halia besar2, pastu letak la kat tempat dia nak capai, bila dia capai, gigit. Pastu pe lagi kerut la mukanya.

    Lepastu takde dah nak ligat lagi tangan capai masuk mulut hehehe

    BalasPadam
  5. hahahahaha~

    pasni qhaliff fobia nampak bnda merah x nak masok mulut dah...hahaha~

    lawak betol qhaliff ni...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.