Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 15 April 2014

Cepat sangat tangan tu !!

 

Haaa.. Baru nak insaf !! Hahahahhaa .. Ceritanya gini .. Di Aeon Alamanda tadi .. aku dok tolak dia dalam troli .. Dan sampai satu tempat ni , aku berhenti jap sebab wife nak letak barang yang dia dah pilih ..

Qhaliff , yang dalam troli tu .. secepat kilat gi sambar menda tuuuu .. Tuuu .. Yang dalam gambar tu ! Dan dia gigit ! Hahahahha !

Terus dia jerit ..

“ Air ! Air ! Air ! “ .

Aku kasi je laa air .. Hahahah … Pastu , dia tak berani dah nak amik ! Hahahaha .. Bagus sesekali kena gini .. Baru dia tau ..

7 komen :

mOoN IzzaN berkata... [Reply to comment]

hahaha...kena sekali bru serik...x serik x tau la..

aizamia3 berkata... [Reply to comment]

berasap jap telinga.. hehehe..

sYiRa LoKMaN berkata... [Reply to comment]

HEHHE..SIANNN DIEE

Sukma Haron berkata... [Reply to comment]

Haha...kesian dak qhaliff...

Cik Puan Eka berkata... [Reply to comment]

hihihihi. mak eka dulu masa adik kecik2. tengah tangan ligat mencapai, ade org bagi petua.

Hiris halia besar2, pastu letak la kat tempat dia nak capai, bila dia capai, gigit. Pastu pe lagi kerut la mukanya.

Lepastu takde dah nak ligat lagi tangan capai masuk mulut hehehe

NurHafiza Fadzil berkata... [Reply to comment]

hahahahaha~

pasni qhaliff fobia nampak bnda merah x nak masok mulut dah...hahaha~

lawak betol qhaliff ni...

lynn kamarul berkata... [Reply to comment]

serik dah.. hehe

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI