Gara gara budak nakal..


Anak buah aku .. Haihhh.. Gara gara budak nakal gi kacau dia bermain jongkang jongkit .. Dihenjutnya papan tu .. Dia terjatuh dan .. hurmmm.. Budak tu lari ..

Kena gi hospital utk check up .. klinik tak nak terima.. Aku pun tak tau sgt cerita .. Kena gi umah mak aku utk tgk sendiri.. Hurmmm...

Perati perati la anak kita yg masih kecik tu..

5 ulasan:

  1. Dulu aku naik jongkang jongkit sampai patah gigi.... semoga adik cepat sembuh :)

    BalasPadam
  2. Allahhu.. tengok pun terasa2 sakit. T_T

    BalasPadam
  3. ampe bolong gitu ngeri lihatnya juga, ^.^

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009