Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 21 April 2014

Jangan kerap dukung anak kecil !

 

Ahhh … Tak caya bila otai otai kata ,

“ Ben , jangan dukung anak selalu sangat .. Nanti dia terlebih manja ! Tamo berjalan nanti .. Haaa “..

Aku tak kisah aih.. Nak dapat dukung anak ni , bukan selalu.. Nanti dia dah dapat kaki , haaaa.. Dia tak nak dukung dah !

Dah dapat kaki , nak naik camni lak ! Hahahahha .. Gasak la Ben ! Dengan mak dia , dia ok je nak berjalan .. Dengan aku jer , dia nak berdukung .. Huhuhuh …

12 komen :

Carlos Santiago berkata... [Reply to comment]

anak daddy katakan..

permatabiru berkata... [Reply to comment]

comel je dia masa kecik2 dlulu

permatabiru berkata... [Reply to comment]

comel je dia masa kecik2 dlulu

zakieazid berkata... [Reply to comment]

Selalunya ramai org ckp jangan tidurkan ank dalam keadaan dukung..ajar dia tidur dlm buaian

razzwey razz berkata... [Reply to comment]

hahahahaa... Qhaliff, Qhaliff... kesian daddy tau... hahahaa

Farah Waheda Wahid berkata... [Reply to comment]

iolss dukung jer Ash tu abang ben, ye lah, mungkin ini yang pertama dan juga yang terakhir... hu hu hu... tak nak lepaskan moment tu...

sukaxplo berkata... [Reply to comment]

yup..nikmati masa beharga camnih..anak makin membesar. esok esok dah besar nak peluk nak cium pon dah taknak dahh...

nak lagi rapat, mandi sama sama ngan dia..hehe

Abhamz SSU berkata... [Reply to comment]

Qhaliff dapat dukungan daddynya yang gagah....cantik le baju blogger tu

mazLina moHamed berkata... [Reply to comment]

sama mcm ank sy..dgn bapaknya mmg nk berdukung je

maqnie nurseri berkata... [Reply to comment]

takpe, esok bila dia dah bujang ,dia tak nak dh mintak dukung hehhee...caya lah ckp maq ~

Solehah Shamsuddin berkata... [Reply to comment]

Haha bagus Qhaliff, biar daddy Qhaliff penat dukung. Haha good :)

Noor Hanani Bt Mohd Noor berkata... [Reply to comment]

My mum always said like that!

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI