Jangan kerap dukung anak kecil !

 

Ahhh … Tak caya bila otai otai kata ,

“ Ben , jangan dukung anak selalu sangat .. Nanti dia terlebih manja ! Tamo berjalan nanti .. Haaa “..

Aku tak kisah aih.. Nak dapat dukung anak ni , bukan selalu.. Nanti dia dah dapat kaki , haaaa.. Dia tak nak dukung dah !

Dah dapat kaki , nak naik camni lak ! Hahahahha .. Gasak la Ben ! Dengan mak dia , dia ok je nak berjalan .. Dengan aku jer , dia nak berdukung .. Huhuhuh …

12 ulasan:

  1. comel je dia masa kecik2 dlulu

    BalasPadam
  2. comel je dia masa kecik2 dlulu

    BalasPadam
  3. Selalunya ramai org ckp jangan tidurkan ank dalam keadaan dukung..ajar dia tidur dlm buaian

    BalasPadam
  4. hahahahaa... Qhaliff, Qhaliff... kesian daddy tau... hahahaa

    BalasPadam
  5. iolss dukung jer Ash tu abang ben, ye lah, mungkin ini yang pertama dan juga yang terakhir... hu hu hu... tak nak lepaskan moment tu...

    BalasPadam
  6. yup..nikmati masa beharga camnih..anak makin membesar. esok esok dah besar nak peluk nak cium pon dah taknak dahh...

    nak lagi rapat, mandi sama sama ngan dia..hehe

    BalasPadam
  7. Qhaliff dapat dukungan daddynya yang gagah....cantik le baju blogger tu

    BalasPadam
  8. sama mcm ank sy..dgn bapaknya mmg nk berdukung je

    BalasPadam
  9. takpe, esok bila dia dah bujang ,dia tak nak dh mintak dukung hehhee...caya lah ckp maq ~

    BalasPadam
  10. Haha bagus Qhaliff, biar daddy Qhaliff penat dukung. Haha good :)

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.