Lebam kena dera ?



Huh.. bawah mata kanan.. lebam semacam jer.. Kelmarin , bangun tidur , taik mata penuh seolah macam nak mai sakit mata tapi Alhamdulillah , takde ..

Balik dari bersenam di taman , aku letak ubat skit.. Dah ada kurang skit .. hurm.. Tapi punca ? 

Hari tu ada tersiku muka dia .. dia dok memanjat belakang badan  aku .. Tapi takde la pulak lebam .. hurmmmm... Terkena pipi kot ? 

1 ulasan:

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.