‘ LIKE ‘ dan ‘SHARE’ isu hot saja !

 

Aku masuk satu fan page artis ni .. Dia ni mmg aku minat dari dulu lagi.. Lepas kawin , tak minat dah ! Hahahaha .. Yelah , dah jadi bini orang.. nak minat mendanya .. kan ?

Jumlah ‘Follower’ dia melebihi 400 ribu ! Dan dia sering update yang tidak melalaikan .. Bagus sungguh dah dia sekarang berbanding dulu .. Heee..

Setiap status dia , dapat beribu LIKE , beratus SHARE dan KOMEN .. Perghh.. mmg aktif sungguh aihh .. Bagus bagus .. Aku suka dia update gitu dari dok mengarut tah hapa hapa kat TimeLine dia tu..

Tapi sayangnya .. aku tengok bila dia SHARE part sumbangan , kebajikan.. Perghhhhhhhhhhhhh !!! Cuma berpuluh je LIKE .. Yang SHARE ??? Huhhhhh .. hampehhhhh ..

Isu terkini , pasal dia  dan seorang ustaz .. heeee.. Dapat teka ? Tak kisah la part tu .. Apa yang aku nak tekankan ialah part sumbangan tuuu … Berapa ramai nak kongsi dan letakkan di TimeLine dia sendiri ?

Tak ramai aihhhhh …

7 ulasan:

  1. Dunia mmg begitu. Mcm dah x pelik sbb rata2 mmg mcm tu:(

    BalasPadam
  2. bab sumbangan patut dihebahkan, sekurang-kurangnya bahagian kita membantu golongan yang memerlukan kita dapat 'sahamnya' walaupun kita tdk mampu sumbangkan duit

    BalasPadam
  3. Betul tu ... aku tulis dalam blog pasal sumbang2 ni pun tak ramai yang nak like (ceh cam aku ni artis) ...

    BalasPadam
  4. Betul tu, sepatutnya yg bermanfaat tu lagi perlu di share dan like

    BalasPadam
  5. dihebahkan baik tidak dihebahkan lagi baik...;)

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI