Nutella ku sayang !!

 

Kelmarin , dia siap bawak sudu dan botol tu sekali .. ngadap tv ! Nasib baik aku sempat selamatkan ! Kalau takkkk .. Iskhh ..

Pagi ni , cubaan mendapatkannya dibuat dengan teliti.. Amboi ! Walhal daddy depan mata je pon ..

Photo

 

 

Aku sempat gi amik … Huhuh..

“ Meh daddy buatkan roti .. Nak ? “ .

“ Yeayyy… “

Alahai ..

Kalau aku biarkan ? Apa jadi ??

Tertidur terus dengan Nutella tu !!

7 ulasan:

  1. Wahh. Dapat kat dia nutella tu, heaven!

    BalasPadam
  2. terasa plk kt anak tekak ni nutella ngn roti...

    BalasPadam
  3. Adehhh baju putih pulak tu .

    BalasPadam
  4. kat rumah ni pun semua suka nutella. tapi dah naik harga lahh. kat speedmart dah rm15. 2-3 bulan lepas rm13.

    BalasPadam
  5. Tajukkkk tu yanggg tak menahannnn en ben oiiii.....Nutella ku sayangggg...hahahaha

    BalasPadam

Histats

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI