Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 28 April 2014

Nutella ku sayang !!

 

Kelmarin , dia siap bawak sudu dan botol tu sekali .. ngadap tv ! Nasib baik aku sempat selamatkan ! Kalau takkkk .. Iskhh ..

Pagi ni , cubaan mendapatkannya dibuat dengan teliti.. Amboi ! Walhal daddy depan mata je pon ..

Photo

 

 

Aku sempat gi amik … Huhuh..

“ Meh daddy buatkan roti .. Nak ? “ .

“ Yeayyy… “

Alahai ..

Kalau aku biarkan ? Apa jadi ??

Tertidur terus dengan Nutella tu !!

7 komen :

Salwa berkata... [Reply to comment]

Wahh. Dapat kat dia nutella tu, heaven!

Yan Ty berkata... [Reply to comment]

Jap je , dah besar...

adda syuhada berkata... [Reply to comment]

terasa plk kt anak tekak ni nutella ngn roti...

Famili Ceria berkata... [Reply to comment]

suka dia dengan coklat

Lydia Miza berkata... [Reply to comment]

Adehhh baju putih pulak tu .

Liza @ Adzriel AB berkata... [Reply to comment]

kat rumah ni pun semua suka nutella. tapi dah naik harga lahh. kat speedmart dah rm15. 2-3 bulan lepas rm13.

wawalofa berkata... [Reply to comment]

Tajukkkk tu yanggg tak menahannnn en ben oiiii.....Nutella ku sayangggg...hahahaha

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI