Nutella ku sayang !!

 

Kelmarin , dia siap bawak sudu dan botol tu sekali .. ngadap tv ! Nasib baik aku sempat selamatkan ! Kalau takkkk .. Iskhh ..

Pagi ni , cubaan mendapatkannya dibuat dengan teliti.. Amboi ! Walhal daddy depan mata je pon ..

Photo

 

 

Aku sempat gi amik … Huhuh..

“ Meh daddy buatkan roti .. Nak ? “ .

“ Yeayyy… “

Alahai ..

Kalau aku biarkan ? Apa jadi ??

Tertidur terus dengan Nutella tu !!

7 ulasan:

  1. Wahh. Dapat kat dia nutella tu, heaven!

    BalasPadam
  2. terasa plk kt anak tekak ni nutella ngn roti...

    BalasPadam
  3. Adehhh baju putih pulak tu .

    BalasPadam
  4. kat rumah ni pun semua suka nutella. tapi dah naik harga lahh. kat speedmart dah rm15. 2-3 bulan lepas rm13.

    BalasPadam
  5. Tajukkkk tu yanggg tak menahannnn en ben oiiii.....Nutella ku sayangggg...hahahaha

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.