Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 19 April 2014

Qhaliff layan ‘ chin up ‘ !

 

Tiap kali Qhaliff tengok aku buat senaman , dia mesti nak ikut ! Sekarang ni , dok kalut tengok aku bergayut kat situ.. Dia pon nak la jugak buat !

Persoalannya , mampukah ??

Yer.. aku dukung dia dan dia pegang dengan kedua tangan dia ..

Penuh bergayaa kooo !

Perghh.. berjaya buat berapa ?? Satu ? Dua ???? Tiga ?????

Terdampar kepenatan selepas bersenam.. Rasa rasa , berapa kali dia berjaya buat ?

Heeee .. Teka je la .. Malas nak bagitau ..

7 komen :

Abhamz SSU berkata... [Reply to comment]

hebat Qhaliff...kecik-kecik lagi dah berketul badan

Nadia Johari berkata... [Reply to comment]

nampak dh sixpack qhaliff..ahhaha

MissNadia berkata... [Reply to comment]

haha.. cute je dia

fir fly berkata... [Reply to comment]

3 kali je kot

fir fly berkata... [Reply to comment]

3 kali je kot

tifa anvar berkata... [Reply to comment]

go qhaliff go. buat btl2 ke tidak lain cerita. yg penting gaya kene ade

Nur Farahuda berkata... [Reply to comment]

suka betul qhaliff, hehe =D

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI