Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 27 April 2014

Semakin menyelerakan..



Heheee.. rasa rosakkan diet malam ni .. Ingatkan tak nak makan. Tapi alang alang menghidu bau beger .. baik telan terus kan ?

Sedap !! Makan terus di sini , lebih sedap ! Kat mana ? Lava Grill Restaurant kat belakang balai polis Seri Serdang , Kuala Lumour tu..

Aku tanya kawan kawan aku yg ikut sama .. Tak yah jawab pon dah tauu.. Licin pinggan memasing.. huhu..

7 komen :

aku_azreen berkata... [Reply to comment]

Cheese meleleh bak hang..

alif ismail berkata... [Reply to comment]

ya Allah...sedapnye

dah la tengah lapo nih..kih3..

sinuha berkata... [Reply to comment]

Mcm sdap je burger,,,

Mohd Selim Zainal berkata... [Reply to comment]

Assalammualaikum...abg ben,

wah.. sungguh menyelerakan... terliur.

mselim3

Abhamz SSU berkata... [Reply to comment]

sedapnya....Qhaliff lalu habiskan ke...atau daddynya yang sapu habis licin

adzairdawati makdara berkata... [Reply to comment]

perghh terus rasa lapor

Cik Puan Rara berkata... [Reply to comment]

menangessss lepas makan.

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI