Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 18 April 2014

Siapa yang patut dipersalahkan ?


Keratan ni aku dapat dari Whatsapp.  Jangan pula nake marah aku sebab tak bagi backlink .. Haaaaa..

Aku up di Facebook .. Ada yg kata salah internet dan ada yang kata mak bapak yg patut dipersalahkan kerana tak reti 'coverline ' ..

Yeke ??? Sapa yg bersalah ni ? Atau pengasuh ? Budak kecik je nii.. Takkan semahir ni ? Ni dah macam hafal Kamasutra je ni ??? Iskhhhhh .. 

Anak anak kita ni dah bg makan mcm mcm makanan berkhasiat lg terbaik utk menyambungkan sel sel otak mereka.. Jadi , apa yg mereka nampak , mereka belajar dan lakukan ujikaji..

Kalau mereka nampak menda  cam di atas tu , maka tak hairan laaaa mereka praktikkan !!

8 komen :

Suria Lekatlekitgurl berkata... [Reply to comment]

mungkin dia nampak mak bapak dia buat.. even mak bapak dia buat benda tak salah.. tp akan jadi salah bila budak2 ni pratikkan apa yang dia nampak. Jadi.. siapa atau apa yang salah mak bapak & org yg dekat dengan budak2 tu jer tahu dari mana puncanya...

Azura Aziz berkata... [Reply to comment]

betul2.. takut tgk budak2 jd camni..

fida berkata... [Reply to comment]

adush, bahaya ni..mak bpak kena jaga2..

fida berkata... [Reply to comment]

adush, bahaya ni.
mak bpak kena jaga2..

nabila biela berkata... [Reply to comment]

mcm2 zaman skrg ni...budak semakin advance

Dari Meja Kawe berkata... [Reply to comment]

kasihan.kt anak2x yang x mengerti lg ni. didik lah anak kita sebaik mgkin. jauhilah dr perkara yg tak baik demi dunia n akhirat mereka.

Maria Firdz berkata... [Reply to comment]

Budak skrg mmg mdh mengikut... Jdi hati2..

Sharifah Anggerik berkata... [Reply to comment]

kurang susu ibu dan terlebih susu tepung pun jadi punca jugak bambeng.... pendapat aku lerrr.... budak2 sekarang advance... didedahkan dengan internet, tab laa ntah hape2 lagi.... nauzubillahminzalik....

takut tengok peel bebudak sekarang :)

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI