Siapa yang patut dipersalahkan ?


Keratan ni aku dapat dari Whatsapp.  Jangan pula nake marah aku sebab tak bagi backlink .. Haaaaa..

Aku up di Facebook .. Ada yg kata salah internet dan ada yang kata mak bapak yg patut dipersalahkan kerana tak reti 'coverline ' ..

Yeke ??? Sapa yg bersalah ni ? Atau pengasuh ? Budak kecik je nii.. Takkan semahir ni ? Ni dah macam hafal Kamasutra je ni ??? Iskhhhhh .. 

Anak anak kita ni dah bg makan mcm mcm makanan berkhasiat lg terbaik utk menyambungkan sel sel otak mereka.. Jadi , apa yg mereka nampak , mereka belajar dan lakukan ujikaji..

Kalau mereka nampak menda  cam di atas tu , maka tak hairan laaaa mereka praktikkan !!

8 ulasan:

  1. mungkin dia nampak mak bapak dia buat.. even mak bapak dia buat benda tak salah.. tp akan jadi salah bila budak2 ni pratikkan apa yang dia nampak. Jadi.. siapa atau apa yang salah mak bapak & org yg dekat dengan budak2 tu jer tahu dari mana puncanya...

    BalasPadam
  2. betul2.. takut tgk budak2 jd camni..

    BalasPadam
  3. adush, bahaya ni..mak bpak kena jaga2..

    BalasPadam
  4. adush, bahaya ni.
    mak bpak kena jaga2..

    BalasPadam
  5. mcm2 zaman skrg ni...budak semakin advance

    BalasPadam
  6. kasihan.kt anak2x yang x mengerti lg ni. didik lah anak kita sebaik mgkin. jauhilah dr perkara yg tak baik demi dunia n akhirat mereka.

    BalasPadam
  7. Budak skrg mmg mdh mengikut... Jdi hati2..

    BalasPadam
  8. kurang susu ibu dan terlebih susu tepung pun jadi punca jugak bambeng.... pendapat aku lerrr.... budak2 sekarang advance... didedahkan dengan internet, tab laa ntah hape2 lagi.... nauzubillahminzalik....

    takut tengok peel bebudak sekarang :)

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.