Amenda Full Body Tower 200 Builder Exercise ni ?

 

Aku post ke FaceBook semalam selepas aku membelinya pada hari Sabtu lepas. Beli Jumaat malam , Sabtu tengahari aku dapat ! Bayar masa terima barang .. Best kan ? Weee.. Murah woo !! Aku tengok kat kedai fitness , harganya malatops skit .. Saja nak try ..

Memula pasang , aku ingat aku dah salah beli ! Tak leh nak sangkut sebab pintu bilik tu terlalu mencecah ke lantai ! Camana nak selak masuk ????

Aku test ke guna pintu tandas.. ok !! Waahhh .. Masa untuk bersenam !! Tapi , aku masih terngiang ngiang ngan kelogikan menda alah ni .. Takkan tak leh guna pintu bilik ??? Hurmmm ..

Aku belek balik web Nile yang aku beli barang ni .. Mesti ada manual dia atau bagitau cara nak pasang yang sebetulnya ! Hehehehe… Selepas membelek beberapa keping gambar , baru aku sedar ! Hahahaha .. Apa punya turrr daaa aku nih !! Haihh.. Menda senang pon tak leh pikiaq kaa ??? Aiyookkk..

Kalau tak leh selit , maka soronglah dari tepi tu haaaaa .. Dari tepi masuk terus ke dalam !!

image

Haaa… Dari hujung daun pintu tu.. selit je la masuk ! Selesai masalah dunia ! Perghhh… Bila dah boleh buat gitu , maka … mmg best la bersenam guna menda alah ni ! Jangan risau , diorang bagi langkah langkah yang boleh digunakan dengan menda ni .. Hehehehe …

Harga ? Mampu beli aihhhh… RM166 je pon .. Maka dengan ini … dengan ini , dengan ini …. aku leh bercuti dari gi gym untuk beberapa bulan hinggalah , Zahra besar sedikit .. hehhehe ..

Aktiviti cuba menyelamatkan perut menjadi berlemak lemak ! Heee.. Jaga kesihatan …. Oh ya .. kat mana beli eh ? Rujuk kat 10 jenis alatan gym di rumah berbaloi untuk dimiliki ! ni ..

3 ulasan:

  1. tak apa kadang2 kita belajar dari kesilapan ..tahniah dah jumpa cara pasang.
    http://ezawarna-warnakehidupan-etuza.blogspot.com/
    selamat hari raya mmafi kesilapan lalu.

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.