Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 3 Ogos 2014

Bila rumah terbuka bermaharajalela !!

 

Ramai penghuni kotaraya dah pulang ke rumah masing masing.. Masa untuk ‘open house’ sana sini ! Pastinya pelbagai juadah akan dihidangkan dan ada yang dah tak larat nak makan ketupat lemang mahupun makanan tradisional !

Aku ? Heheheheh .. Jom gi lepak kat Secret Recipe Alamanda .. Alamanda je aku puashati.. hee…

Photo: SR , Alamanda.. #kelabbloggerbenashaari

Dalam banyak banyak restoran di dalam Alamanda tu , SR adalah pilihan utama aku bila wife ajak gi makan.. Dia muak tapi tidak bagi aku.. Hehehe.. Sukaaaa sangat kat sini.. Makanan dia tak banyak pilihan tapi semua sedap ! Sebab tu aku tak kisah ..

Mahal ke ? Hurm.. standard restoran di KL la… Nak murah sangat , rasanya korang pon tau la kan mana yang murah kan ? Aku bukan kata aku ni kaya .. tapi sesekali belanja diri sendiri , apa salahya kan ?

Esok lusa , leh sambung gi open house.. Weeeee…

0 komen :

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI