Kacau lagi aku !!

 

Aku masuk bilik air… Hidupkan shower .. Nak mandi air panas .. Baru lepas workout skit .. Huhuh.. Badan berlemak dah nihh !!

Tiba tiba , aku terkedu selama 5 saat  !! Ada sesuatu sedang merenung aku dengan tajamnya … Gambar di bawah ni adalah lokasi kedua ekor tu sebelum aku ‘mengamuk’ !

Mak aihhhh.. Besarnyaa ! Kejam gile korang !! Mentang mentang la berdua … berani lawan mata dengan aku ! Aku simbah dengan air .. Jatuh terlentang dua ekor tu !! Lalu cuba nak melarikan diri !!

Maaf kawan ! Sapa suruh kacau aku ! Dan berani mengawan di dalam bilik air aku haa ???

Akhirnya ..

Dan kedua duanya , aku ‘penjarakan’ mereka ke dalam tempat yang selayaknya … Hurm… Begitulah akhirnya percintaan terlarang mereka ! Kot nak wat projek pon , agak agak laaaa.. Ni buat tempat terbuka ! Ingat aku leh tergoda kot ??? Huhh..

5 ulasan:

  1. Assalam.

    Keh3...suspen..ingt menatang ape td..hahaha

    BalasPadam
  2. haha... sme mcm asben.' dia pling alergic tgk menatang 2

    BalasPadam
  3. Serius suspen... ingat apa tadi... hahaha

    BalasPadam
  4. Hahaha ingtkan hantu.. waaaa abg ben tkut lipas eh

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009