Masa untuk pulang ke kotaraya ..

 

Selamat sudah berhari raya di kampung halaman.. Tiba masa untuk kembali ke ‘markas’ masing masing .. Ada yang dah kembali ke pejabat . Ada yang masih mencari feel nak kerja .. Dan ada yang dah berenti terus ! Malas nak kerja ngan orang katanya !! Haaa..

InshaAllah , aku sekeluarga akan pulang ke kotaraya awal pagi ni .. Dan rasanya , aku akan pasang kamera GoPro di depan kereta aku memandangkan banyak kenderaan akan turun berada di jalan raya nanti..

Berdasarkan pengalaman lepas , banyak kereta tak sabar nak sampai ke kampung halaman dan pastinya akan begitu juga nanti , untuk sampai ke rumah masing masing ..

Gunanya kamera depan kereta ni penting wooo ! Kalau berlaku apa apa , bukti ada dah ! Cerita banyak tak payah dah wo !! Haaaa ..

Photo: Nak pasang GoPro sepanjang perjalanan pulang nanti..

Kualiti gambar pun , mmg puashati laaa !! Haaa.. Nanti kalau ada rezeki lebih , aku nak tambah aksesori.. Boleh jugak guna bila aku di Phehrisss nanti ! Hahahaha .. Belum gi lagi dah pasang angan angan !

image

Cool kan ? Hehehe .. Aku gile jap bila masuk ke web cameralah.com tu .. huhu ..

Ok ok .. Doakan agar kami sekeluarga selamat tiba .. Terima kasih atas doa kalian .. Semoga Allah berkati anda sekeluarga ..

5 ulasan:

  1. Selamat pulang ke markas & selamat bertugas..hikhik

    BalasPadam
  2. Selamat pulang ke markas & selamat bertugas..hikhik

    BalasPadam
  3. kamera depan kereta? cmne tu

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.