CAT – SHOCKMASTER untuk golongan lasak !

by - Sabtu, November 28, 2015

 

BUILT TO LAST !

Ramai tertanya tanya, camana rupa jam yang aku dapat tu ? Haaa.. Pastinya ianya istimewa dan paling penting apakah jam tangan tersebut menepati citarasa aku ?

image

image

Berjenama CATERPILLAR , sebuah jam tangan yang dah lama bertapak di Malaysia dan dunia yang mana Caterpillar baru saja menyambut ulangtahun yang ke 85 tahun dan berjaya menduduki rangking ke 61 dari 100 jenama popular di dunia !

CAT – SHOCKMASTER ni amat sesuai untuk mereka yang gemar travel , join aktiviti lasak bermula dari laut hinggalah ke udara termasuk di padang pasir , hutan mahupun untuk ke tempat kerja ! Tak kira la kerja camana pun.. ianya amat sesuai ! Sekalipun kerja di kilang besi !! Ianya mampu menahan segala tekanan termasuk disejukbekukan ! Fuh !! Menarik kooooo !

Berdiameter 48mm dan ketebalan 14mm  , badan jam ini dilengkapi dengan stainless steel yang lebih kukuh serta dikelilingi getah yang mampu menyerap tekanan apabila terjatuh mahupun terkena hentakan ! Malah cerminnya adalah diperbuat dari mineral yang diperkukuhkan lagi ketahanannya.

image

image

image

SHOCKMASTER mampu masuk sehingga 200 meter ke dalam air. Dengan menggunakan movement Citizen 2117 dan didatangkan dalam 5 warna yang cukup menggoda jiwa aku ! Huhuh..

image image image image

image

 

Manakala tali jam SHOCKMASTER adalah diperbuat dari silikon. Ini bermakna ,ianya tahan lasak , ringan , lembut dan paling penting , tahan lama !

image

image

image

image

image

 

SHOCKMASTER ni sesuai untuk golongan remaja dan orang dewasa macam aku. Tak perlu risau bab calar seperti mana jam yang aku pakai , tak sampai seminggu dah calar ! Maklumlah , lasak ! Dengan SHOCKMASTER , aku tak perlu risau dah !

Dengan harga mampu milik mana mana jam tangan berjenama CAT pastinya sangat menawan ! Dicipta untuk tahan lebih lama , dan menepati citarasa orang muda mahupun dewasa..

CAT mudah didapati di mana mana wakil penjual jam berdaftar di dalam negara mahupun luar negara.. heheee..

image

image

Untuk maklumat lebih lanjut , sila ke Facebook CAT Watches Malaysia atau ke www.catwatches.com dan boleh tengok lagi koleksi koleksi CAT di sana !

Jangan lupa tonton video mengenai SHOCKMASTER di bawah ni.

image

You May Also Like

6 comments