Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 13 Oktober 2016

Wajib bawa ke mana saja DEEP HEAT LOTION !

 

Tak kira lasak atau tidak orangnya , badan kita pasti akan rasa sengal atau lenguh berpunca dari aktiviti harian yang padat , kan ? Kalau asyik nak g berurut atau massage , teruk la gak ! Duit semua tu !

Dah tu camana ???

Bawa ke mana saja travel kit Cosmoderm ni. Dari atas sampai ke bawah tumit kaki terjaga.. kan ? Haaa… Buat cam aku ni ! Senang wooo.. Tak perlu risau dah pasal muka , siku , tapak kaki serta lenguh.

image

Tapi tumpuan aku kali ni ialah DEEP HEAT LOTION ! Baru baru ni mak aku ada mengadu sakit leher. Aku kata dia mungkin darah tinggi tapi katanya , bukan. Aku kasi la minyak angin dan urut leher dia tu tapi tak hilang sakitnya. Cuma sekejap je lega..

Aku tak teringat langsung DEEP HEAT LOTION ni sehinggalah satu hari tu adik aku memesan dari aku. Alang alang nak order kat Cosmoderm melalui online , dia nak selit dua tiga jenis produk. Aku ok jer laa..

Bila dah teringat , aku pun sapu kat leher mak aku bila aku g lawat arwah ayah di rumah. Aku sapu dan urut leher mak aku.. Dan aku suruh dia sapu setiap kali nak tidur malam..

image

Dan aku terlupa terus pasal ni.. Satu hari tu , aku tanya mak aku.. camana dengan leher dia ? Kalau sakit , nak bawak gi klinik check.. Tak elok biarkan gitu jer. Jawab dia .. dah ok dah ! Tak sakit dah ! Aku perasan gakk.. dia tak pegang dah atau tampal koyok kat leher dia tu !

Aku yang selama ni cuma sapu kat lengan serta betis  terus terasa nak letak kat leher sebab aku pun ada masalah tekanan kat leher ni ! Stress memanjang ! Hasilnya ? Bila aku bangun tidur , aku tak rasa sakit dah kat leher ni.. rasa sedap sungguh ! Terus rasa segar nak g gym.. hahahaa..

Sama gak bila aku bawak ke Phuket ni.. aktiviti aku tidak aku hadkan. Tetap bersenam , berjalan , berbasikal dan sebagainya.. Lenguh , sapu jer DEEP HEAT LOTION dari Cosmoderm ni. Dan sebelum tidur ,sapu di tengkuk.. Lena terus !

image

Berbaloi la bagi aku kalau korang beri pada ayah atau ibu korang. Tak dapat urut dorang hari hari pun , sekurangnya diorang leh sekadar sapu sendiri jer.. dan terasa seperti diurut gitu ! Huhuhuh.. Try la kalau tak percaya..

Dan untuk atlit atau kaki sukan , memang disyorkan sangat pakai sebelum bersukan.. cam aku , masa gi gym.. sebelum mengangkut besi tu , aku pakai dulu… kasi segar ! Baru ada feel !

Harga ?

 

image

DEEP HEAT LOTION

Kombinasi minyak tradisional untuk pemulihan dalam bentuk losyen :

  • Rasa panas mendalam dan berpanjangan untuk meredakan otot-otot yang lenguh
  • Losyen persediaan sebelum atau selepas bersukan - tidak berminyak atau melekit.
  • Membantu mengurangkan sakit kepala dan hidung tersumbat

CARA PENGGUNAAN:
Ratakan di bahagian badan yang sakit dan urut mengikut kesesuaian. Sebaik-baiknya digunakan selepas mandi atau sebelum tidor. Tidak perlu dibilas dengan air. Elakkan terkena mata.

Selain dari DEEP HEAT LOTION , ada banyak lagi produk produk yang bagus dari Cosmoderm ! Dapatkan dan gunakan dengan sebaiknya.

image

Sebarang pertanyaan , sila hubungi :

Tel :  +603 5879 6150 / +6016 210 4287 ( Call on Mon - Fri : 10am - 5pm )

web : www.cosmoderm.com.my

Facebook : Cosmoderm

Instagram ; Cosmoderm

3 komen :

yanie yusuf berkata... [Reply to comment]

yes..Yanie pun suka dengan Deep Heat Lotion ni.. best, tambahan kalau travel kaki lenguh2 pun yanie sapu ni.. lega..

faridatul hazwani berkata... [Reply to comment]

Saya pakai cosmoderm jugak tp set muka la... X tawu pulak ada deep heat lotion.. Kne try ni... Selalu jugak sakit2 tengkuk... Hihihi

anumuchan berkata... [Reply to comment]

first time dgr..heheee

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI