Askhay Kumar bikin aku terharu..


Wowww  !! Cerita macam ni la patut di tonjolkan pada kita untuk menaikkan semangat dalam kehidupan kita. Bukan apaa.. Sudahlah ingat kita ni berteknologi tinggi walhal pemikiran masih kalut dan kuno. Takut nak keluar dari kesenangan yang ada. Memadai je apa ada depan mata. Susah sikit pon tak nak!!

Filem lakonan Askhay ni memang ramai dah tau akan kebagusannya. Bukanlah cerita meleret dan kosong tapi ada isi dan mudah difahami. Dua filem dia aku tonton dalam semalam. Sejujurnya, aku dah lama tak layan Hindustan dek kerana boring dengan jalan cerita yang.. Hurm..

Dalam filem Pad Man ni, aku barulah faham. Bukan mudah permudahkan kehidupan manusia lain yang dah ikut cara turun temurun. Payah nak terima pembaharuan dan jangan sesekali masuk campur urusan orang lain !

Jika kita tahu apa yang kita nak buat.. Usaha dan terus berusaha, pastinya akan membuahkan hasil. Dan menariknya kesudahan cerita ni di luar jangkaan aku. Ingatkan HAPPY ENDING.  Rupanya.

Gabbar pun best sangat.. 

1 ulasan:

  1. saya budak baru belajar blogging... baru jumpa blog yang hebat ni.

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.