Bila Zahra nak ikut pergi gym.. - BEN ASHAARI

Bila Zahra nak ikut pergi gym..

Ke gym pun bergaya. Ikut sapa pun tak tau la aku !

"Daddy , bosan la " katanya.

Ok... aku ajak dia gi gym. Seronok tak terkata dia. Biasanya abang dia yang ikut. Senang nak bawa Qhaliff sebab dia takkan buat gym tu macam dia punya. Zahra ? Aariz ? Huhuh... Memang aku sempat sejam jer berbanding dengan Qhaliff , dapat la 2 jam lebih dalam gym tu ! 

Tapi bagusnya bila bawak Zahra ni ialah dia prihatin ! Peluh aku , dia lap kan.. Baju aku basah , dia betulkan. Siap puji lagi.. 

" Daddy tak busuk pun. Apa la ibu tuuu.. Wangi je Aara bauuu.. kan ? " katanya. Tak tau la ikhlas atau nak bodek aku. Kang kat bawah gym tu ada 7 Eleven. Abis gym kang , mau dia singgah sana dan pelbagai barang boleh dia borong ! 


Pantang nampak cermin

Di gym.. memang dia tak dengar kata dah. Abis dia bikin gym tu serupa dia punya rumah. Nasib baik aku bawak time orang takda. Tak kisah la aku. Cuma aku tak kasi dia usik mesin mesin kat situ untuk elakkan kecederaan.

Sementara anak nak membesar. Dah besar nanti, jangan mimpi la diorang nak ikut kita. Sibuk dengan kawan kawan dia je.. Huhu...

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.