Badan kembali berisi. Takpe! Tapi pinggang pun naik! Rahsia kembalikan ukuran lama! - BEN ASHAARI

Badan kembali berisi. Takpe! Tapi pinggang pun naik! Rahsia kembalikan ukuran lama!


Aku kembali amik whey protein. Memang akan  dijangkakan size baju aku berubah dari L kembali ke XL. Aku taknak size L. Heheee.. Kecik !! Aku sesuai dengan size XL jer sejak usia 20 an.  Bila bersize XL , baru terasa cam jantan skit. Hehehe..

Di Kelantan ari tu  aku beli seluar Levis. Aku amik la ukuran aku sekarang.. 34 dan terkejut. Ketat !!! Oh mak aih. Bahaya ni!! Terasa sendat abis. Padahal sebulan sebelum tu , ok sangat je size 34 ni. Adehh.. tak leh jadi gini. 

Dan sememangnya di Kelantan ari tu aku kuat makan terutamanya malam  Walaupun pergi gym tapi sepatutnya aku kena elakkan makan malam ! Inilah puncanya. Bukan sebab amik whey protein.. 


Nak makan malam boleh tapi sebelum jam 6..Dan aku dah mulakan 3 hari. Ternyata ada perbezaan. Lapar tu memang akan lapar. Kena kuat dan lawan. Tidur awal sebaiknya. Pagi nanti makanlah!! Heheee. Itu je rahsianya selain kena bersenam.

Okeh.. Nak workout jap. Cuaca berjerebu di Sepang ni. Hurmmm..kurangkan aktiviti luar.

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.