Himalaya Wellness : Men's Wellness dan Joint Wellness berbaloi untuk dibeli ?

by - Isnin, Ogos 19, 2019

Bila sebut jer produk produk kesihatan ni , aku cam.. hurm ! Aku jarang nak amalkan disebabkan dah tak tau mana yang bagus dan mana yang lebih pada produk 'sampah' yang mana founder dia sendiri pun tak amalkan  ! Dan aku risau juga jika amalkan sebab risau tak kena dengan tubuh badan.. tak pasal pasal lak dapat 'masalah' lain ! 

Tapi... jika produk Himalaya ni , semua orang tau akan kebagusannya ! Dan bukan baru lagi di negara kita ni pun. Aku sendiri dah cuba beberapa jenis produk mereka dan sememangnya memberi kesan positif. Dan yang terbaru ni, aku tak sabar sabar nak mencuba sebab aku memang memerlukannya ! 

Aku ke Alamanda untuk dapatkan 2 produk yang diberitahu oleh rakan aku tu. Katanya dua produk ni memang sesuai untuk aku yang aktif bersukan di usia atas 40 tahun ni. Hehehe.. Bukan warga emas ok !! Masih muda dan bergetah tauuu ! Haaaa, nasib beruban di janggut jer. Hehehe. Tak pee.. Itu isu lain. 

Ok... Di Alamanda , senang nak jumpa booth Himalaya ni. Terletak gi level bawah jer. Tak payah tercari cari. Terang benderang ada tertera HIMALAYA dan staff di situ sedia membantu menerangkan apa saja produk yang dicari dan cara guna. 




Men's Wellness
Selepas 2 minggu aku amalkan sebiji setiap malam , aku dapati.. erk.. erk.. ok, jangan ingat aku citer lucah lak ni tau ! Haaaa.. produk ni memang untuk lelaki terutama yang dah atas usia 40an. Antara manfaatnya ialah  dapat memperbaiki ghairah seksual , meningkatkan prestasi zakar , meningkatkan tingkat testosteron yang natural dan ianya 100% menggunakan bahan daripada tumbuhan. Cara pengambilan , 1-2 tablet dua kali sehari

* leh nampak perubahan di pagi hari ! Ouch...


Joint Wellness 

Bakal jadi kewajiban aku amik setiap malam ! Ternyata lutut aku yang bermasalah ketika berlari seperti nak tercabut lutut tu , dah kembali pulih dan kuat. Aku dah cuba pelbagai produk  mengelakkan sendi mengalami kerosakan dan ternyata Joint Wellness Himalaya ni memberi kesan yang cukup mujarab. Alhamdulillah.  

Selain tu, ianya mampu mengurangkan kesakitan artritis dan meningkatkan fungsi sendi serta mengurangkan radang kesakitan sendi. Cara pengambilan yang disyorkan ialah 1 hingga 2 tablet , dua kali sehari

Kalau nak beli , boleh dapatkan je di farmasi berhampiran korang. Tak pun , kat Shoppee pun ada ha. Heheee...

Alhamdulillah.. Tiada lagi 'knee guard' ! 


You May Also Like

9 comments

  1. Esok nak beli kat watsons online .. dengar citer ada discount

    BalasPadam
  2. Himalaya memang brand supplemen terbaik, sebab berasaskan herbs. Tgh cuba yg joint tu utk diri sendiri sebab selalu sakit sendi

    BalasPadam
  3. dah try produk himalaya ni mmg sesuai dgn saya. sy ambil bowel wellness

    BalasPadam
  4. Saya oun suka produk Himalaya, skrg tengah consume Bowel Wellness dan Women Wellness.

    BalasPadam
  5. lisa dah try yang join tu.. dah kurang la sakit2 sendi tu .

    BalasPadam
  6. Produk Himalaya ni memang highly recommend. Joint wellness tu memang betul2 berkesan.

    BalasPadam
  7. aduihhh awat baru tahu pasal men wellness tu...nak belikan untuk someone special jugaklah ...auchhh ...ehehehehe

    BalasPadam
  8. Mens wellness lain macam pergi dia... Hahhaha

    BalasPadam