Kenapa aku tak layak jadi Artis Hiburan ..

by - Isnin, September 26, 2011

 

Yer , aku tau .. aku tak layak.. Tapi andai kata la kan , aku berminat atau tidak , nak jadi pelakon , penyanyi mahupun mereka yang bergelar bintang ini , sesungguhnya aku tidak layak sama sekali dan tamo laaa berada dikalangan mereka ..

 

Sepetang bersama mereka di Star Hill , membuatkan aku rasa cam jakun sekejap walaupun itu bukanlah kali pertama aku berada dalam majlis yang disertai VVIP namun entah kali ni aku rasa macam , hurm.. satu pentas sandiwara yang penuh dengan kepura-puraan. Maaf yer cik Selebriti .. Anda pun akui perkara ni kan ? Tergambar di wajah masing masing . Anda hanya perlu lakonkan saja .. kan kan ?

 

Bila aku perhatikan muka sorang sorang artis yang hadir , dalam hati aku , alangkah bertuahnya mereka yang bergelar ustaz , ustazah , ulamak yang menghabiskan masa mereka untuk berdakwah ke jalan Allah ..

 

Aku tak kata la artis ni teruk cuma kesian je la.. Kena berlakon dikalangan mereka walaupun takde kamera menghala ke arah mereka .. 

 

Dan sekali lagi , itu bukanlah duniaku .. Cukuplah aku sekadar menulis blog dan dikenali hanya di blog .. Mencari rezeki dengan blog juga ... Apa yang berlaku di masa akan datang , itu adalah ketentuanNya dan buat masa sekarang , aku bersyukur pada Allah atas segala bakat yang dikurniakan pada aku ..

 

Tamo laaaa jadi retisss...

 

Blog Pilihan : penDragon ( dipilih secara rawak di widget FOLLOWER terkini )

You May Also Like

3 comments

  1. golongan selebriti kena control segala2nya..takut2 paparazzi snap gambar yg blh menimbulkan kontrovesi!!

    BalasPadam
  2. Keadaan yang memaksa mereka untuk "berpura-pura"! Tentang tajuk entri ni, i think u qualified to be artis! dari personaliti kira cukup!:-) cuma tak mahu je..

    BalasPadam