Buat apa kat Phuket ?

by - Selasa, Oktober 11, 2016


image

Poyo ? Orang lain pon gi pernah gi Phuket tapi tak la ‘bising’ cam.. kitorang kan ? Hehehehe.. Yer , memang.. ramai je orang pernah g Phuket.. tapi masalahnya apa yang kitorang buat kat sini , adalah berbeza sangat ! Kitorang datang sini ‘berehat sambil mengubah kehidupan’ kitorang ! Haaa…
Ini adalah trip travel antarabangsa #KembaraKBBA9 yang pertama. 4 blogger terlibat termasuk aku. Mereka ialah Sohoque , Shiqeen Sattar dan Ayue.
image
Sapa sangka kan ? Aku memang berazam lama dah nak dapatkan trip travel berkumpulan begini.. Dan akhirnya  tercapai ! Alhamdulillah. Dan menariknya , kitorang bukan sekadar travel tetapi mempelajari sesuatu yang lama dah aku nak buat ! Menjaga pemakanan dan melakukan senaman yang betul. Hanya untuk mengekalkan kesihatan serta tubuh badan yang muda.. dan yang penting , tiada lagi tekanan !
Tapi bukan mudah woo.. Cabaran dia memang gempak laa ! Hahahaha.. Aku pernah buat dulu.. mampu tahan seminggu jer ! Tu pon curik curik makan nasi atau daging ayam ! Yang ni , sayur semata mata !
image
Kitorang di The LifeCo Phuket. Kalau rasa nak punya badan yang sihat , sila ikuti perkembangan seterusnya aku dan rakan rakan blogger di Facebook , Instagram dan blog !
Badan ringan n sedap jer makan sayur. Sendawa pon wangi ! Hahahaha..

You May Also Like

6 comments

  1. Fuhhhh. Terliur tgk salad warna warni. Kena pula dressing yg sedap.

    BalasPadam
  2. Rasa boleh kot cabar diri makan health food gini.. nak juga la cuba.huuu

    BalasPadam
  3. sayur pun sedap..kalau kuah dia sedap..sdap tak kuah die..hehe

    BalasPadam
  4. Tang sendawa wangi tu tak tahan hahahha...selamat maintain makan sayur sampai malaysia ye ben hehehe

    BalasPadam
  5. Tahniah abg Ben. Bukan senang nak dapat pergi macam tu. Sendawa wangi tu yang terbaik.

    BalasPadam