#GegarVaganza3 : Bukan rezeki orang lama..

by - Ahad, Oktober 23, 2016

 

Semua hebat hebat belaka.. Kalau aku jadi juri , aku pening nak pilih sapa nak perlu dikeluarkan kali ini. Kalau boleh , semua kekal ke final dan biarlah di final saja penentunya.

Tapi sayangnya, ‘permainannya’ setiap pusingan  seorang perlu disingkirkan. Mungkin di negara kita ni , sapa yang glamer dialah yang bakal juara… Cuma di sini aku nampak ada beberapa artis yang punya kelebihan dan moga dia bijak menggunakan kelebihan itu !

Pusingan ni , aku amik Ameng dan Elly Mazlein. Ameng bawak lagu yang bukan miliik dia yang mana bagi aku memang sukar nak capai mood ketika menyanyikan lagu tu.. Kena feeling betul betul baru leh terasa di jiwa.. Ecehh…

Elly Mazlein.. aku tak pernah minat dia tapi entah kenapa , dalam Gegar Vaganza 3 ni aku tetiba lak berubah sokongan.. dari Nora ke dia ! Nora bagus.. padu tapi ada sedikit rasa belas pada Elly ! Hahahaha.. Rileks… tak da udang disebalik mee yer !

Siti Sarah.. aku tak minat ! Entah kenapa.. dari dulu sampai sekarang , aku tak minat dia. Padu camana suara dia , bagi aku biasa jer.. Ramai penyanyi perempuan berkemampuan cam dia.. Aku minat yang unik dan punya personaliti ! Heee..

image

Azaharina adalah pencabar yang perlu diawasi ! Kenapa ? Heee.. Kalau bijak memerhati , mesti tau kenapa dan mengapa. Lagi pun suara dia memang best.

Lagu lagu minggu depan bakal mencabar kewibawaan masing masing !

You May Also Like

2 comments

  1. mse GV3 episode 1st xdapat tgk sbb tgh travel..smlm bru 1st time tgk...mmg meremang la dgr suara ameng...nora still xberubah..suara macam anak dara gitu...lunak..elly mazlein pn sy suka..mmg fllower ig dia..slalu tgk cite2 psl dia..sbb dia comey sgt..eheh...kesian kt dia..moga dia dpt ke final sbb suara dia pun ok..walau ape pun..ttp pilih siti sarah and ameng...ehehe...

    BalasPadam