Selamat tinggal sayangku..

by - Isnin, Oktober 10, 2016

 

Uhuk.. cedey ! Setiap kali dapat baby , mesti aku ada outstation ! Seolah olah kasi peluang untuk aku rehatkan minda sebelum bermula tugasan sebagai suri rumah sepenuhnya ! Huhuhuh..

Qhaliff dulu , gi Paris. Zahra gi mana eh.. Korea kot ? Dan Aariz , aku kena g Phuket. Masing masing punya misi tersendiri. Misi kali ni menarik ! Sebab tu aku nak gi.. Lagi pun dekat jer. 4 hari 3 malam jer. Mesti cepat je masa berlalu. InshaAllah.

image

Keletah dua orang ni yang akan aku rindukan sangat sangat ! Si Zahra mulut cam makcik makcik sangat ! Ada jer jawapan dia bila suruh dia buat kerja..

Si Qhaliff dah memang lagak abang. Kalau suruh buat kerja , dah pandai membebel ! Membebel jangan kacau dia .. Zahra la kena kacau.. huhu..

Aariz.. hurmm… ni asik kena dukung jer. Kalau dukung , dia senyap. Letak kat tilam , teriak ! Huhuhuh..

image

Mak diorang ? Mak diorang , aku tunggu abis pantang je ! Hahahaha.. takda la..mak dia , tu.. tunggu la aku kat sana. Mesti nanti aku buat sajak rindu merindu.. hahaha.. Auw.. Mesti la rindu kan ? Tapi demi mencari duit untuk bayar GST dan petrol , aku kena bekerja keras.. Huhuhuh.

Hari ni , aku akan balik ke KL seorang diri. Esok berlepas ke Phuket dengan rakan rakan dari KBBA9. Satu lagi kejayaan untuk team aku dan juga aku kerana berjaya deal satu trip ke luar negara , berkumpulan.. segalanya ditaja !

Best jadi blogger kan ?

Ma

You May Also Like

7 comments

  1. Selamat berehat sementara untuk produktiviti yang lebih lagi nanti.
    Anak2 faham dah daddy pergi work untuk menjana ekonomi negara :)

    BalasPadam
  2. semoga semua urusan dipermudahkan

    BalasPadam
  3. best dan i is jeles orang yang nk g phuket tu. xpe. nak g seoul n perth plsssssssssssssss. hahaha

    BalasPadam
  4. comelnya aariz.. wahhh.. somtam. dapnyerr

    BalasPadam
  5. Hidup ini penuh dengan cabaran, adalah yang terbaik untuk kita hidup kehidupan kita sepenuhnya. Janga lupa juga menghabiskan lebih banyak masa bersama-sama dengan keluarga.

    RenownGift

    BalasPadam
  6. ni namanye rezeki anak2 (^_^) No worries.. sat je tu Zahra majuk.. nnt dah jmpe ok le tu..

    BalasPadam