Alang-alang terkena , mari kita beramai-ramai terkena !

 

Ada kawan send satu video awek ni kat whatsapp. Aku ingatkan dia nak ajar Yoga. Kot la ada skill yang aku tak tau tapi mudah untuk dipraktikkan.. Ok tak alasan ? Hahahahah.. Tapi serius , aku bukanlah golongan seperti yang korang sangkakan itu ! Haaa..

Cer tengok sendiri.. kan ? Haaa… gaya nak beryoga !

image

Sekali adik aku masuk dalam bilik mak aku. Ketika tu aku kat rumah mak aku. Adik perempuan aku buat majlis harijadi anak dia. Maka terbeliaklah mata dia ! Hahaahhaa.. Tau tak camana perasaan dia ?? Hahahaha.. Giler laaa… Aku pun terangkan kat dia sambil tunjuk video tu.. Geleng je kepala dia !

Huhhh.. jilake sungguh la insan yang buat video ni tapi kreatif la gak ! Memang akan ramai pukul dahi tanpa henti beramai ramai ! Hahahahaha.. kan kan ?

Aku post dalam group Whatsapp blogger dan juga Facebook serta Instagram ! Hehehehe.. Tau apa jadi ??? Perghh.. nasib baik aku jauh dari mereka.. Kalau dekat , aku rasa aku pasti akan berlari seperti Usain Bolt malah lebih laju lagi dari dia , sapa tau kan ?

Tengok dah video tu ? Kan ? Haaaa…

3 ulasan:

  1. Alamak. nak tengok ke tak eh? Takut terkena juga tapi dalam hati melonjak nak tau apa isinya.. jiwa kacau dah ni :D

    BalasPadam
  2. Nasib masa tekan play tu sound mute, kalau tak naya gak. Bila buka sound halamakkkk, hahahaaaa!

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.