Helloo ?????? Sapa niii !!

by - Mac 30, 2017



Tiba-tiba dapat satu panggilan telefon. Tak berapa jelas sangat suaranya. Nombor yang terpampang di skrin , tidak berdaftar dengan phonebook aku. Aku tak tau sapa yang call ! Bahasanya , melayu moden. 
Takkan dia kot ?? Sememangnya aku berharap sangat dia call sebab nak settlekan urusan hidup mati blog aku ni. Memang dia laa ! Terus aku bagi dialog 'kurang ajar' gitu. Dah biasa dah aku ngan dia. Dan 'kawan' tu ketawa. Bila dia ketawa , aku terdiam. Ni bukan cara gelakkan dia ni. Aku terdiam sejenak. 
" Sapa ni eh ? " . Tanya aku. Baru nak tanya selepas dimakinya orang tu ! Hahahaha.. Sapa suruh tak perkenalkan diri kan ? 
" Hahaha.. tadi beria cakap macam kenal. ". Katanya. 
Ah , sudahhh.. sentap sudah dia ! Hahahaha.. Terus aku tanya dan dia jawab. Ternyata bukan insan yang aku tunggu tunggu.. Hurm.. sedih ! Kalau dia tak muncul , BENASHAARI.COM akan terkubur buat selama lamanya..

Telefon : Sony Xperia XZs

You May Also Like

0 comments