MInyak Tok Mudim Migraine , untuk mereka yang migrain dan selalu pening kepala !

by - Sabtu, Mac 25, 2017

Sakit kepala skang ni tak kenal usia dah. Dengan cuaca yang tak menentu dan kepanasan yang diluar jangkaan , sakit kepala mampu menyerang pada bila bila masa saja. Dan bila sakit kepala , apa saja kerja takkan jadi nak buat..kan kan ? Tu belum lagi mereka yang ada migrain.. fuh , dengar boleh hantuk kepala ke dinding kalau 'dia' menyerang ! Huhuuh..


Kes aku , sakit kepala memang akan menyerang aku andai berada di tempat terbuka di kala matahari di atas kepala ! Seperti baru baru ni , di Sunway Lagoon.. Fuh , dua hari aku derita sakit kepala walaupun kepanasannya cuma biasa biasa jer. Terbaring je aku dan nasib baik ari cuti. Kalau hari kerja  ,  sah kena wife cuti sama. 
Aku diperkenalkan dengan rakan blogger.. minyak Tok Mudim Migraine yang bagus untuk aku dan juga mereka yang ada penyakit migrain dan juga sakit sakit kepala yang amik masa nak pulih. Aku punya kes , aku tak leh berjemur di bawah panas dan memandu terlalu lama. Mudah mengantuk dan sakit kepala. Dan akan senantiasa berada dalam kereta aku. Hehehehe. standby wooo ! 
Cara nak pakai.. tak susah pon. Ada dua cara. Yang pertama titiskan saja atas tapak tangan..gosok pastu hidup untuk 10 saat saja. Dan yang kedua , titis dan sapu kat bahagian kepala terutamanya dahi. InshaAllah ok.
Minyak Tok Mudim Migraine ni dihasilkan dari pati tumbuhan atau essential oil. Essential oil yang Tok Mudim adun dalam ni ialah Green Apple , Tea Tree , Peppermint , Eucalyptus , Lemon. Bila sapu, ada satu aroma dan rasa berangin yang akan membantu melegakan stress pada bahagian kepala dan ia cepat melegakan migrain dan sakit kepala.
Apa feedback yang Tok Mudim dapat lagi dari pengguna Minyak Migrain Tok Mudim ni ialah tidak panas macam minyak lain , berangin je , sedap & segar ,bau pun wangi . Boleh baca infomasi selebihnya di Tok Mudim Minyak Migraine  dan Testimoni Tok Mudim Migraine.

Nak order ?  Sila warwarkan jika berkesan. Andai tidak berkesan , sila cepat cepat pergi jumpa doktor.. Sila call atau whatsapp untuk buat pembelian ke :
a ) +6018 - 262 4992
b ) +6018 - 262 4992
c ) +6018 - 262 4992
Mana mana nombor boleh punya.. Harga , RM35 sebotol tak termasuk pos yer... 
Selamat mencuba yer. Moga cepat sembuh sakit kepala tu.. hehehe...

You May Also Like

7 comments

  1. mestilah berkesan.. SS dah cuba. Sekejap jer boleh mengurangkan rasa sakit kepala

    BalasPadam
  2. ss dah bagi cuba, mmg best.. bau sedap.

    BalasPadam
  3. Wahhh bagus ni, boleh belikan untuk husband sebab dia selalu sakit kepala.

    BalasPadam
  4. I pun balik dr Sunway Lagoon hari tu migrain + demam terus. Rugi tak tau awal awal pasal Minyak Tok Mudim ni

    BalasPadam
  5. Memang terbaik lah tok mudim ni, julia dah guna bauan mint tu menusuk sehingga ke sakit pening tu lega terus...bukan apa some minyak panas atau minyak angin hanya bersifat sementara dan tak kekal lama nak utk legakan migrain...tp guna tok mudim ni perghhhh on the spot lega dan tak berulang lg hari yg sama pening tu...hebat!

    BalasPadam