Terima kasih Aariz ! Lega aku...

by - Mac 29, 2017

Dia dah boleh duduk dalam ni. Tau apa maksudnya ? Maksudnya , aku boleh letak dia dalam ni dan buat kerja lain. Takda la nak kena dukung dia je memanjang. Kalau dukung dia je , camana kerja aku nak settle ? Haaaaa.. 
Oh ya... perlu diingatkan.. jangan sesuka hati letak si kecil dalam ni. Kena pastikan badan dia dah kuat.. leher dia tu terutamanya... Malas sekali pun nak dukung , bab ni kena rajin skit ! Jangan bila dah berlaku sesuatu baru nak menyesal.. hurmm..
Dan Aariz tak lama pun duduk dalam ni. Kasi makan.. dia main jap...pastu ngantuk dah ! Budakkkk.. banyak mana sangat la tenaga dia. Dia ngantuk , dia tidur ! Fuhh... dia tidur , daddy pon.... tidur laaa ! 

You May Also Like

3 comments

  1. biasanya 8 bulan ke atas kan naik benda alah ni. anak saya pun biasa juga guna

    BalasPadam
  2. besar dah dia kan..baru nampak muka...eh..ke dah lama tak usha blog ni..ekeke

    BalasPadam