Terima kasih Aariz ! Lega aku... - BEN ASHAARI

Terima kasih Aariz ! Lega aku...

Dia dah boleh duduk dalam ni. Tau apa maksudnya ? Maksudnya , aku boleh letak dia dalam ni dan buat kerja lain. Takda la nak kena dukung dia je memanjang. Kalau dukung dia je , camana kerja aku nak settle ? Haaaaa.. 
Oh ya... perlu diingatkan.. jangan sesuka hati letak si kecil dalam ni. Kena pastikan badan dia dah kuat.. leher dia tu terutamanya... Malas sekali pun nak dukung , bab ni kena rajin skit ! Jangan bila dah berlaku sesuatu baru nak menyesal.. hurmm..
Dan Aariz tak lama pun duduk dalam ni. Kasi makan.. dia main jap...pastu ngantuk dah ! Budakkkk.. banyak mana sangat la tenaga dia. Dia ngantuk , dia tidur ! Fuhh... dia tidur , daddy pon.... tidur laaa ! 

3 ulasan:

  1. biasanya 8 bulan ke atas kan naik benda alah ni. anak saya pun biasa juga guna

    BalasPadam
  2. besar dah dia kan..baru nampak muka...eh..ke dah lama tak usha blog ni..ekeke

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.