Kalau pergi Ayer @8 , Putrajaya.. restoran mana sedap ?

Di Ayer @8 , Putrajaya ada banyak restoran makanan yang sedap sedap belaka ! Tapi yang mana menepati selera tekak aku dan yang paling penting , layanan yang bagus.. bukan suruh layan cam raja tapi senantiasa beri yang terbaik ! Itu yang membuatkan aku kembali , untuk berkali kali walaupun harganya agak mahal skit tapi berbaloi dengan harganya ! Puas makan wooo..
Aku tak tau untuk kali ke berapa aku update pasal restoran ni tapi yang pastinya , aku amat suka makan kat sini. Tak pernah mengecewakan makanan pilihan aku. Dan yang pastinya , aku keluar dari restoran tu dengan kekenyangan. Puashati ! 
Nasiha aku satu jer.. kalau ke sini , jangan datang sorang sorang ! Hahahaha.. Sebab takkan boleh abis makanan dia kalau makan sorang sorang ! Seronok ada geng wooo.. baru menarik makan beramai ramai . Boroi beramai ramai ! 
Oh ya.. jangan lupa cuba pizza dia ! Fuhhhh , kalah pizza hut's wooo.. 

4 ulasan:

  1. kite suka ore kampung .... masakan panas kat situ sedap

    BalasPadam
  2. Kat sana plg sedap kat Restoran Tomyam dia..selalu makan kat situ..bekpes pagi pun byk pilihan..hehe

    BalasPadam
  3. Ape name restoren tu.. tak mention pon encik ben..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009