Rabu, 29 Mac 2017

Terima kasih Aariz ! Lega aku...

Dia dah boleh duduk dalam ni. Tau apa maksudnya ? Maksudnya , aku boleh letak dia dalam ni dan buat kerja lain. Takda la nak kena dukung dia je memanjang. Kalau dukung dia je , camana kerja aku nak settle ? Haaaaa.. 
Oh ya... perlu diingatkan.. jangan sesuka hati letak si kecil dalam ni. Kena pastikan badan dia dah kuat.. leher dia tu terutamanya... Malas sekali pun nak dukung , bab ni kena rajin skit ! Jangan bila dah berlaku sesuatu baru nak menyesal.. hurmm..
Dan Aariz tak lama pun duduk dalam ni. Kasi makan.. dia main jap...pastu ngantuk dah ! Budakkkk.. banyak mana sangat la tenaga dia. Dia ngantuk , dia tidur ! Fuhh... dia tidur , daddy pon.... tidur laaa ! 

3 komen :

Raihanah Ahmad berkata... [Reply to comment]

biasanya 8 bulan ke atas kan naik benda alah ni. anak saya pun biasa juga guna

Siti Rohaida Yusof berkata... [Reply to comment]

besar dah dia kan..baru nampak muka...eh..ke dah lama tak usha blog ni..ekeke

Lisa Nurulain berkata... [Reply to comment]

daddy leh work la .... hehe

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI