Suara blogger adalah suara hati rakyat !

by - Khamis, September 29, 2011

 

" Hang tak puashati ? Laaa.. buat apa bebel kat kedai kopi .. Tuuu , anak hang ada laptop .. P buat blog .. Pastu tulis ja apa hang nak tulis kat dalam blog tu .. Janji jangan hang maki hamun dah ! Kalau isu masuk akal , confirm ada orang baca .. Kalau tak , tunggu kena maki ! Hahahaha ... "

 

Ada yang tak puashati dengan blogger kan ? Kata blogger ni mengarut ! Suka main isu murahan .. Mai nak habaq sat .. Blogger ni bukan wartawan yang hang boleh panggil mai buat pc , pastu jamu makan skit  ... pastu buat baik supaya tulis elok elok .. Maaf yer ...

 

Jangan marah saya , en.wartawan.. bukan semua lagu tu tapi sekarang banyak cam tu .. Kerana nila setitik kan ? Sebab tu ramai orang takmau baca newpaper dah.. Diorang rela online internet lagi untuk mencari maklumat.. Walaupun kurang tepat tapi tu lebih baik dari maklumat yang diputarbelitkan .. HAKIKAT !

 

Kalau tak suka blogger , skang tengok .. Asal ada movie baru , diorang jemput bloggers mai buat review.. Kenapa panggil blogger ?? Sebab diorang tau aura blogger ni... Cuma ada yang nafikan je ..

 

Suara blogger adalah suara jati rakyat ! Walaupun punya ada yang salahgunakan , tapi ianya tetap suara rakyat ..

 

Blog Pilihan : Amirul

You May Also Like

14 comments

  1. betul..betul...suara rakyat yg mereka perlu dgr!..bukan ikut kepentingan diri masing2.

    BalasPadam
  2. Sangat-sangat setuju En. Ben. Suara blogger adalah suara-suara rakyat yang inginkan pembelaan bukannya main isu murahan & fakta yang diputarbelitkan. We're innocent (^_^)

    BalasPadam
  3. setuju.. kerana blogger bukannya blogger picisan walaupun blog ciput je.. rata2 blogger ni ada ijazah dalam pelbagai bidang ilmu dan luas pengalamnnya.... so ilmu apabila digarap dan diblender dengan pengalaman, pasti idea yang terhasil bernas gila2..

    BalasPadam
  4. Tapi kadang2 ada yang salah gunakan blog....nak kena tempias ni, orang yang sama2 bidang...ada akai, sendiri mau ingat la..

    BalasPadam
  5. Betu , betul , betul .. Salah satu medium untuk rakyat bersuara .. Cuma ada yang guna dengan betul dan ada yang salah gunakan.. :)

    BalasPadam
  6. bersuara utk dapatkan hak! tapi ada jugak yang bersuara utk hentam sesama blogger!

    BalasPadam
  7. Mungkin segelintir pihak yang salahguna blog so secara tak langsung blogger2 lain pun terpalit dengan "tahi" mereka..

    BalasPadam
  8. salam En.Ben...betul2 tu...jom kita teruskan menyuarakan suara hati rakyat dalam blog n diharap semua blogger tetap menyokong antara satu sama lain untuk keamanan rakyat semua...:)

    BalasPadam
  9. ye betul....suara rakyat. Tapi tak semua blog yang boleh bersuara rakyat ...fikir-fikir kan ... :)

    http://cayob.blogspot.com/

    BalasPadam
  10. like giler-giler lahh..giler p0n x like mcm ni~

    BalasPadam