Orang lelaki suka perempuan lembut-lembut , biar MACAM Bodoh Bodoh Sikit

by - Jun 10, 2021



Wah.. panas isu ni nampaknya ! Aku tak dengar lagi video Prof Muhaya ni tapi ini pendapat aku je la. Pendapat orang dan pemahaman orang lain lain.  Tapi aku ada la pengalaman banyak kali berkawan dengan perempuan ni. Macam macam gaya dan macam macam perangai ada. Tapi  yang pastinya, bukan calang calang la. Hahahaha..

Aku permudahkan cerita la...



Apa pun pendapat, kita punya pengalaman masing masing. Aku tak nafikan pengalaman kehidupan korang.. dan korang tak leh nak nafikan kehidupan aku. 



You May Also Like

3 comments

  1. 😂 Ramai wanita kat luar sana yang terlampau triggered & pembaris dengan statement prof. Muhaya ni. Kalau fikir dari segi sudut positif la kan...ada banyak maksud tersirat dari ayat "buat-buat bodoh" yang kita boleh ambik dari apa yang prof. tu cuba nak sampaikan. Actually, bukanlah prof. tu suruh wanita ni jadi bodoh & downgradekan diri sampai senang kena pijak dek lelaki. Dia just nak wanita kat luar sana kurangkan sikit tunjuk perangai "palatao". Sekali sekala tu kena bagi jugak orang lelaki perah otak & kerah tenaga. Kalau serba serbi orang perempuan boleh buat baik tak payah berlaki ye dak? Tapi tulah, tak sangka pulak ramai yang kaki pusing statement 😂.

    BalasPadam
  2. ya betul..ada pendapat masing2 tp betul kdg kalau perempuan serba hebat..hehe

    BalasPadam