Jom sertai THAIFEX - Pameran Perdagangan Maya (VTS) 2021 !

by - Jumaat, Ogos 27, 2021

Rakyat Malaysia dipelawa sertai pameran perdagangan makanan dan minuman terkemuka di Asia , THAIFEX - ANUGA ASIA menerusi Pameran Perdagangan Maya (VTS) yang juga fasa permulaan sebelum acara fizikal utama yang akan diadakan mulai 29 September hingga 3 Oktober nanti. Platform ini menerusi dalam talian 24 jam khas untuk pengimport, rakan dagang serta usahawan antarabangsa bagi bertemu dan merunding perjanjian dengan pengendali F&B Thailand yang mengambil bahagian dalam ekspo THAIFEX-Anuga Asia 2021, Edisi Hibrid menjelang 24 hingga 28 Mei 2022. 

VTS THAIFEX–ANUGA ASIA berfungsi sebagai pentas dan platform yang ideal bagi para peserta untuk mempamerkan kepakaran perdagangan melalui saluran dalam talian yang dibuat khas yang mana objektif utama tahun ini adalah untuk menarik penyertaan rakyat Malaysia yang lebih besar. VTS akan berfungsi sebagai platform padanan perniagaan yang ideal bagi pengimport Malaysia.

Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Perdagangan, Yang Berhormat Tuan Jurin Laksanawisit

Menurut Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Perdagangan, Yang Berhormat Tuan Jurin Laksanawisit, THAIFEX - Pameran Perdagangan Maya (VTS) 2021 ini disasarkan untuk memberi tumpuan menjadikannya platform dalam talian 24 jam bagi pengimport, tempat rakan dagang dan pengusaha antarabangsa bertemu dan merundingkan perjanjian dengan pengendali makanan dan minuman Thailand yang mengambil bahagian dalam "Edisi Hibrid" THAIFEX - ANUGA ASIA 2021. 


Katanya lagi , Pempamer Thailand yang menyertai acara ini akan mempamerkan produk baru dan inovatif masing-masing, yang mana dapat memberikan respons terbaik terhadap gaya hidup pengguna di era Norma Baharu dengan menjalankan aktiviti rundingan menerusi Panggilan Video, mewujudkan piawaian baharu dalam pameran perdagangan masa hadapan. Platform ini akan siap untuk menyediakan perkhidmatan, beserta dengan aktiviti khas yang akan berlangsung sehingga 3 Oktober 2021. "
 
Pada edisi 2020  menyaksikan 1,080 pemohon dalam talian dari 77 negara yang berbeza menjalankan perdagangan mereka di platform, sejumlah 752 pembeli berjaya memperoleh padanan kelayakan mereka dengan peserta pameran sasaran, edisi 2021 Hibrid + pantas mendapat perhatian dengan pengebilan lebih daripada 70% peserta pameran lalu, mengesahkan penyertaan mereka dalam pertunjukan yang akan datang.

Sehingga kini, 209 peserta pameran dari 363 syarikat berdaftar dengan VTS telah mengesahkan penyertaan mereka. Antara kategori produk makanan dan minuman yang akan terlibat merangkumi kopi & teh , perkhidmatan serta teknologi makanan ,  makanan beku , makanan laut , buah & sayuran , gula gula , manisan dan pelbagai lagi. 








Sekiranya korang atau ada kenalan korang yang berminat menyertai Pameran Perdagangan Maya dan menyaksikan masakan unik yang ingin ditawarkan, korang boleh menghantar pendaftaran melalui link berikut: https://thaifex-vts.com/

Dan jika korang berminat untuk  mengunjungi pameran perdagangan dan menikmati keseronokan deria rasa, serta ingin perolehi lebih banyak maklumat mengenai pameran , boleh ke link berikut ini : https://thaifex-anuga.com/en/



You May Also Like

0 comments