Masalah rabun, silau mata dek kerana kerap tengok gajet atau skrin ?

by - Selasa, Ogos 24, 2021


Sebelum PKP Fasa 1 diumumkan , aku memang dah sediakan beberapa pasang cermin mata yang mana penting untuk aku. Jauh dekat , silau , tukar gelap,  memandu sebelah malam mahupun ketika mengadap gajet. Nah, semua tu dalam satu cermin mata jer. Lega ! Sempat buat ari tu. Tambah tambah lagi, kena rentas daerah.

Di Eyes Vision Optical , korang boleh dapatkan semua ni. Dengan pilihan bingkai dan cermin mengikut kemampuan , pastinya korang akan lebih berpuashati. Ditambah lagi jika ada masalah melibatkan cermin mata , servis selepas pembelian sangat memuaskan hati. Melainkan sendiri yang kasi rosak pasti nak claim, letih la gitu woii ! Hahahaa.. 

Sebelum PKP Fasa 1 , ramai artis datang buat cermin mata kat sini. Kata mereka sangat berbaloi. Servis laju dan harga mampu bayar. Nah, itu yang penting. Yang datang pun bukan calang calang orang. Siap promote kat followers mereka pastu lagi haa.. 

Risau virus ? InshaAllah selamat. Dari awal masuk shopping mall hinggalah depan kedai, pengunjung wajib mematuhi SOP dan peniaga peniaga sendiri amat pentingkan pematuhan ini. Yelah , kalau ada kes kang.. semua kena tutup ! Sapa rugi ? Haaa... Dan pelanggan juga amat dititikberatkan. Bukan saja untuk kejar keuntungan tapi keselamatan adalah kepentingan.





Kalau korang nak buat cermin mata atau nak tanya lebih lanjut.. boleh je Whatsapp terus ke Mr. Jun di :

Whatsapp : 0163636464 ( Mr.Jun )
Lokasi :  Ground Floor G-096, Sungai Wang Plaza, Plaza Bukit Bintang, 55100, Kuala Lumpur
 

You May Also Like

0 comments