PG Mall , platform e-commerce tempatan terbaik di Malaysia

by - Isnin, Oktober 04, 2021


Bagi mereka yang selalu membeli belah secara online , mesti dah kenal sangat dengan PG Mall,  kan ? PG Mall ni boleh diakses samada melalui website atau juga aplikasi yang di download. Jika melalui web, pantas loading dari satu page ke satu page yang lain. 

Bagi yang belum kenal lagi PG Mall ni , untuk pengetahuan korang , PG Mall ni dah wujud sejak tahun 2017. Bukan baru yer. Dan ianya satu satunya platform e-commerce tempatan di Malaysia. Baru-baru ni , PG Mall terpilih antara  top 3 platform e-commerce paling ramai pengunjung di Iprice yang mana telah mencatatkan jumlah lawatan laman web bulanan sebanyak  1,688,500 pelawat pada tahun 2020. Memang padu gitu !  Boleh baca mengenainya dan juga kelebihan membeli belah  melalui PG Mall ni di Business Today





Bagi korang yang belum pernah mencuba membeli belah di PG Mall ni , korang boleh membuat bayaran melalui dua cara iaitu  e-wallet dan juga payment gateway seperti Boost, GrabPay, Touch ‘n Go eWallet dan iPay88. Mudah dan pantas. Manakala untuk penghantaran barang, mereka menggunakan perkhidmatan Pos Malaysia , DHL, GDEX, Skynet, Pgeon , J&T, Ninja Van , The Lorry dan banyak lagi.

PG Mall, untuk pengetahuan korang rajin buat jualan murah ! Harga berbaloi baloi gitu terutama melibatkan barang keperluan harian samada untuk barang dapur mahupun barangan kanak kanak. Oh ya, barangan sukan, elektronik pun banyak pilihan di sini. Dan setiap pembelian korang akan dapat cash back sehingga 3.5% setiap pembelian yang berjaya dilakukan. 

Tunggu apa lagi ?? Jom la shopping sekarang. Klik SINI untuk terus ke PG Mall tanpa was was  lagi ! Harga harga terbaik sedang menanti anda.  Jangan lupa war warkan pada rakan rakan anda di media sosial.  

‘Shop, Share and Earn’

#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #FreeShipping #PGMallxIprice


You May Also Like

1 comments

  1. salah satu kelebihan pgmall sebab dia juga jual emas yang trusted!

    BalasPadam