Rezeki lepas Aidilfitri !

 

Tahun lepas, aku dikejutkan dengan penawaran ke Paris dan Toulouse oleh AirAsia.Terus Aidilfitri aku jadi makin bersinar.. Hehehe..

Tahun ni , aku dapat 3 tawaran menarik ! Alhamdulillah..Satu , pakej umrah oleh sebuah agensi. Yang tu dalam perbincangan. Yang kedua , ke Korea bersama Samsung.. Ini menarik ! Impian aku nih ! Teringin nak gi Korea atas jemputan syarikat telekomunikasi terkenal dunia !

Dan yang ketiga..

image

Part billboard ni buat aku terkedu 1 Sapa sangka akan tengok muka sendiri terpampang besar di tepi jalan raya ? Aku bukan model atau pun artis.. Sekadar blogger ! Dan blogger diberi peluang sebegini rupa ??

Alhamdulillah.. Seronok jadi blogger ni kalau betul betul fokus dan punya strategi..

22 ulasan:

  1. alhamdulillah.. murah rezeki aben.. tahniah!!!

    BalasPadam
  2. Perrgghh...!! Billboard tuuu... :)
    Tahniah.

    Semoga bertambah lagi rezeki dari hari ke hari..
    Selamat Hari Raya Ben..!

    :)

    BalasPadam
  3. Alhamdulilah Ben!
    Duta Cosmoderm terbaik sgt2...syukur ya Allah,
    Semoga terus bersinar ben...bukan sekadar blogger!

    BalasPadam
  4. Tahniah abg ben... Alhamdulillah.. :)

    BalasPadam
  5. huarghhh... sooo jeles hhahaha, tahniah!

    BalasPadam
  6. murah rezeki abg ben. syukur. tahniah :DD

    BalasPadam
  7. Alhamdulillah..sumber inspirasi blogger blogger yang ada dan juga newbie..

    BalasPadam
  8. Alhamdulillah rezeki.. berbaloi dengan usaha selama ni..

    BalasPadam
  9. Alhamdulillah rezeki bro... Tahniah yer, bukan senang nak dapat tawaran hebat camni ^-^

    BalasPadam
  10. Alhamdulillah..tahniah abg ben..

    BalasPadam
  11. alhamdulillah....bagi semangat kat blogger lain ...kipidap

    BalasPadam
  12. alhamdullilah rezeki ramadhan..selamat hari raya abg ben

    BalasPadam
  13. menaikkan semangat kitorg jugak yg blogger baru ni..seronok tengok..bukan senang dpat peluang mcm tuu.. tu berkat usaha aben jugak kann..

    BalasPadam
  14. Alhamdulilah..smkin murah rezki abg ben..smuge trus sukses & trus dmurahkan rezki. amat kagum ngn abg ben. hopefully, bole ikt jejak abg ben 1 ari nnti, wlupun rse jauh sangat nk smpi :)

    BalasPadam
  15. wah ke toulouse? tempat kami sekeluarga duduk dari tahun 2011-2013..rindunya kat suasana sana!

    BalasPadam
  16. rezeki datang sekali tiga hah XD Tahniah abg ben :)

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI