Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 15 Julai 2015

Rezeki lepas Aidilfitri !

 

Tahun lepas, aku dikejutkan dengan penawaran ke Paris dan Toulouse oleh AirAsia.Terus Aidilfitri aku jadi makin bersinar.. Hehehe..

Tahun ni , aku dapat 3 tawaran menarik ! Alhamdulillah..Satu , pakej umrah oleh sebuah agensi. Yang tu dalam perbincangan. Yang kedua , ke Korea bersama Samsung.. Ini menarik ! Impian aku nih ! Teringin nak gi Korea atas jemputan syarikat telekomunikasi terkenal dunia !

Dan yang ketiga..

image

Part billboard ni buat aku terkedu 1 Sapa sangka akan tengok muka sendiri terpampang besar di tepi jalan raya ? Aku bukan model atau pun artis.. Sekadar blogger ! Dan blogger diberi peluang sebegini rupa ??

Alhamdulillah.. Seronok jadi blogger ni kalau betul betul fokus dan punya strategi..

22 komen :

mOoN IzzaN berkata... [Reply to comment]

alhamdulillah.. murah rezeki aben.. tahniah!!!

YB Shehan berkata... [Reply to comment]

Beribu2 tania...

DRAMATIC UNIQ berkata... [Reply to comment]

Perrgghh...!! Billboard tuuu... :)
Tahniah.

Semoga bertambah lagi rezeki dari hari ke hari..
Selamat Hari Raya Ben..!

:)

Nurzakiah Hanum berkata... [Reply to comment]

selamat hari raya

Julia Johari berkata... [Reply to comment]

Alhamdulilah Ben!
Duta Cosmoderm terbaik sgt2...syukur ya Allah,
Semoga terus bersinar ben...bukan sekadar blogger!

yanie yusuf berkata... [Reply to comment]

Tahniah abg ben... Alhamdulillah.. :)

ninie berkata... [Reply to comment]

huarghhh... sooo jeles hhahaha, tahniah!

dalila berkata... [Reply to comment]

alhamdulillah..
tahniah!

ILA shafila berkata... [Reply to comment]

Murah rezeki.

saye niza berkata... [Reply to comment]

murah rezeki abg ben. syukur. tahniah :DD

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Alhamdulillah..sumber inspirasi blogger blogger yang ada dan juga newbie..

aizamia3 berkata... [Reply to comment]

Alhamdulillah rezeki.. berbaloi dengan usaha selama ni..

Dunia Zumal berkata... [Reply to comment]

Alhamdulillah rezeki bro... Tahniah yer, bukan senang nak dapat tawaran hebat camni ^-^

Izzati Suhaide berkata... [Reply to comment]

Alhamdulillah..tahniah abg ben..

Mirabeads azi berkata... [Reply to comment]

alhamdulillah....bagi semangat kat blogger lain ...kipidap

Ct Noraishah berkata... [Reply to comment]

alhamdulillah.. bestnya

NURUL AQIDAH AZAHAR berkata... [Reply to comment]

alhamdullilah rezeki ramadhan..selamat hari raya abg ben

yoorin melacolea berkata... [Reply to comment]

menaikkan semangat kitorg jugak yg blogger baru ni..seronok tengok..bukan senang dpat peluang mcm tuu.. tu berkat usaha aben jugak kann..

Mira Adzlia berkata... [Reply to comment]

Alhamdulilah..smkin murah rezki abg ben..smuge trus sukses & trus dmurahkan rezki. amat kagum ngn abg ben. hopefully, bole ikt jejak abg ben 1 ari nnti, wlupun rse jauh sangat nk smpi :)

khaty aiman berkata... [Reply to comment]

tahniah aben

Siti Badariah Baharin berkata... [Reply to comment]

wah ke toulouse? tempat kami sekeluarga duduk dari tahun 2011-2013..rindunya kat suasana sana!

Nur Amalina Jaini berkata... [Reply to comment]

rezeki datang sekali tiga hah XD Tahniah abg ben :)

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI