Dikala daddy dan ibu sibuk mencari baju raya.. - BEN ASHAARI

Dikala daddy dan ibu sibuk mencari baju raya..

 

Termasuk jugak baju kerja si ibu.. hehehe .. Anak anak buat apa ? Satu perkara yang aku suka gi butik kenalan , anak anak terasa selamat dalam tu. Diorang nak main ke .. nak berlari sana sini.. takde sapa nak jeling ! Hahahaha.. kan ? Budak budak lain pon ramai jer dalam tu.. cepat diorang dapat geng !

Lokasi : Butik Hijrah Couture , Alam Avenue 2 , Shah Alam.

imageimage

Qhaliff buat hal dia sendiri sebab dapat telefon aku.. Zahra ?? Zahra buat apa lak ?? Zahra dapat geng ! Tu diaaaaaaa.. Sat je anak dara aku membesar !Adehh.. kena proses dah no 3 ..

image  image

Tapi sekejap jer.. Qhaliff berjaya curi perhatian anak anak dara ni ! Huhhh.. Amboi.. sian adik..

image

Adeh.. 2 jam dalam butik , aku ngan wife kelam kabut dibuatnya. Satu , asyik dok kejar Zahra jer.. Dua , payah nak suruh Qhaliff pakai baju. Kena bagi telefon kat dia , baru dia turut kata ! Hurmmm….

3 ulasan:

  1. Tak sabar nak tengok zahra dengan qhaliff pakai baju raya..amboi qhaliff 3 sekaligus..hehehe..termenung adik awak tengok..

    BalasPadam
  2. wah.. pandai dak Qhaliff curi perhatian.. kesian dak Zahra terpinggir.. ;)

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.