Jubah raya dari Pretty.Suci !

by - Isnin, Julai 13, 2015

 

Suka tengok jubah jubah lelaki sekarang ni. Walaupun ada yang designnya agak ‘over’ tapi bagi aku sekurangnya masih nampak segak dan yang penting menutup aurat ! Tak ketat dan selesa di pakai..

Aku ada satu gak ! Hehehehe.. Baru dapat kelmarin.. Amacam ? Sesuai tak dengan aku ? Saja test pakai..

imageimageimage

Selesa pakai untuk solat.. Tu yang penting bagi aku.. Kainnya yang tak jarang. Hehehehe.. Ada yang jarang kan ? Pastu mudah koyak ! Aku kena dah.. Beli 2 pasang dulu.. Mudah benar koyak.. Hurm.. sejak tu , aku berhati hati bila nak beli jubah..

Ok.. mana nak beli ? Yang aku pakai ni diberi nama jubah ADAM. Material Thai Cotton Satin iaitu kain jenis berat beralun, sejuk , tak mudah renyuk dan tidak jarang. Size , ada S, M, L, XL

Untuk perempuan ada tak ? Ada ! ! Dipanggil HAWA.  Ada warnah hitam , Emerald, Navy Blue, Army Green, Dark Maroon, Leaf Green dan size yang ada ialah S, M, L, XL. Menariknya , sesuai juga untuk mereka yang menyusu anaknya.

Selain HAWA , ada satu lagi jenis. Dipanggil JUBAH ROSALINDA. Material kain ialah Poplin Cotton (Top) & Steven Cole Heavy Dull Satin (Bottom) . Size yang ada , S, M, L, XL. Jangan risau untuk berwudhu’ atau untuk nursing. Ada inner juga. Tidak melekap di badan dan Cutting Princess cut untuk lebih langsing. Ada 4 warna: Light Gold, Red Maroon, Navy Blue, Black.

Satu lagi jenis dipangil JUBAH ZUBEEDARAYA. Material kainnya ialah Moss Crepe dihiasi dengan lace di sepanjang lengan (berat & beralun, tak panas, tak jarang, tak melekap di badan). Manakala warna warna lembut diutamakan seperti Soft Blue, Soft Green, Peach, Grey, Soft Yellow . Size yang ada ialah S, M, L, XL, XXL, XXXL. Yang ni , paternnya jenis cut loose. Nursing & Wudhu Friendly gitu !

image image

Rosalinda

 

image

ZubeedaRaya

Bagi yang berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut :

FB: Azra's Gorgeous Gem: Azra's Gorgeous Gems

Instagram: www.instagram.com/Pretty.Suci

No telefon: +6010 411 9915

Memandangkan pos laju dah stop operasi today,  penghantaran masih boleh lagi dibuat melalui pos swasta & COD di lokasi JOHOR, KL & LEMBAH KLANG.

Terima kasih !

You May Also Like

6 comments

  1. Cantik cantik cuttingnya..warna dan jenis kain pun main peranan..nanti PC nak usha fb dialah bro ben..

    BalasPadam
  2. Suka la jubah macam tu... Bertambah macho la bro Ben ^-^

    BalasPadam
  3. smart bang

    tak boleh blah nama ZUBEEDARAYA, belit belit.. hahah

    BalasPadam
  4. terbaik... nampak kelainannya tu...

    BalasPadam
  5. Fuhh berdebar tengok. Kak zila mesti senyum masa ambil gambar ni kan? Hoho :p

    BalasPadam
  6. Alamakk cantik pulak jubah wanita tu. Yang lelaki punya pun lawaaaaa hikhik

    BalasPadam