Megi Kambing di D’Laila Sup Power - BEN ASHAARI

Megi Kambing di D’Laila Sup Power

 

image

Yesss ! Aku suka daging kambing. Dulu tak sukaaa sebab dikaitkan dengan tekanan darah tinggi ! Selepas aku nekad memakannya ketika aqiqah Qhaliff , ternyata daging kambing tak memberi kesan pada aku..Hehehe..

Dan aku kaki makan daging kambing termasuklah aku gi redah kat satu kedai mamak ni.. mintak dia buatkan megi kambing. Katanya dia tak pernah dengar megi kambing.. Aku suruh dia masak megi dengan kuah kari kambing.. Hehehe.. Pastu , tersohor dah megi kambing.. Hahahaha…

Di MMA SANTAI CORNER , Bandar Baru Nilai .. D’Laila ada dua menu megi. Satu megi telur mayong. Dan yang terbaru ialah megi asam pedas daging kambing !

image

Satu lagi , meggi daging kambing ! Fuhhh… berasap tuuu ! Serius sedap ! Tak tau la korang ..

Pertghhh…. Kambing dan .. ABC !

image

Sedapppp ! Sebelum nak gi nanti , pastikan dah booking tempat yer.. Nak walk in pon ok jer.. takut tempat je la tande.. Tempat dah hot gituuuu !

Selain dari tu.. ada ..

imageimageimageimage

Hubungi D'laila Suppower..

6 ulasan:

  1. perghhh. sib baik xde kete. kalau x tiap minggu p. huhu

    BalasPadam
  2. perghhh. sib baik xde kete. kalau x tiap minggu p. huhu

    BalasPadam
  3. ni kalau en suami tgk..mesti die ajk g mkan...

    BalasPadam
  4. Wah, idea dari bro Ben yer... Tetiba jadi lapar tahap gaban dah nie ^-^

    BalasPadam
  5. OMG...hahaha, mesti power rasanya..MY tak leh mkn mkanan yg aneh2 ni, kalau maggi mkn lah...setakat letak telor..

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.