Belajar setting kamera di malam hari ! - BEN ASHAARI

Belajar setting kamera di malam hari !

 

Cara cara yang betul untuk mengendalikan mirrorless camera. Nasib baik aku rajin gi singgah Sony Centre. Maka dapat la satu risalah tips atau teknik kendalikan Sony Alpha6000 dan boleh digunakan untuk Sony Alpha5100.

Lama dah nak studi tapi tak berkesempatan. Maklumlah , nak jaga anak lagi ..kan ? Bukan semudah itu je..

image

Hurm… Banyak rupanya yang aku tak tau tapi pura pura tau ! Nasib baik laa 2 jam aku malam ni digunakan mengodek kamera aku.. Dan hasilnya..

“ Ohh.. boleh rupanya ? “

“ Laaa.. ingatkan tak boleh ? “

Dan macam macam lagi yang aku tak tau , aku tau tapi kena godek lagi laa.. Hurmm .

imageimageimage

Adehh… Banyak lagi nak kena godek ! Kena ada bilik sendiri la pasni.. Ecececehh.. konon la yer ? Huhu..

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.