KFC jugak jadi pujaan.. - BEN ASHAARI

KFC jugak jadi pujaan..

 

Selepas pulang berhari raya di rumah kawan wife nun di Kadok , aku ajak singgah beli KFC di Kok Lanas.. Hehe.. Teringin lak.. Nak kata lapar tu tak gak.. Dah bedal 2 pinggan bihun sup dan satu pinggan laksa.. Lagi pun si Qhaliff bersuara nak air milo.. Hurmm.. Air kegemaran dia..

Di KFC Kok Lanas.. tengok orang beratur panjang. Hurmm.. Meja pon penuh dengan pelanggan.. Jam dah menunjukkan pukul 12 malam. Batalkan niat nak makan situ. Ajak wife drive thru jer la ..

imageimageimageimage

Hurm.. boleh tahan gak perasa yang baru ni.. Nyesal beli 2 ketul je semalam.. Hahahaha ..

image

6 ulasan:

  1. tak pernah lagi rasa yang perisa baru nih.. nanti nak cuba laa.. baucer KFC pun masih ada lagi.. hehehe..

    BalasPadam
  2. Muka bosan menunggu.. hehehe..

    BalasPadam
  3. Ben...julia pun dah rasa kfc baru tu ben...sedap gak

    BalasPadam
  4. Ayam kicap tu memang terbaik la, Zumal pun try gak semalam sebab kedai lain cuti raya...

    BalasPadam
  5. Anak dara SA pun ngidam makan perisa baru ni...mama di plak sibuk keja...tgok la minggu ni

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.