Menghilangkan parut demam campak !

by - Khamis, Julai 30, 2015

 

Demam campak di kalangan kanak kanak kebelakangan ini dikatakan agak serius.

image

Aku pernah kena dua kali. Kesannya masih ada hingga sekarang terutama di badan. Bila orang tengok , orang akan ingat aku kena suntik BCG di salah tempat walhal itulah parut demam campak ! Hurmm.. cari pasal ! Tak nak berpantang.. haaa..

Tapi sekarang , untuk hilangkan parut terutama pada kanak kanak yang baru kena demam campak .. dah ada cara dah ! Haaaa… Apakah ???

image  image

Gambar di atas , testimonial yang diterima oleh pegawai di Cosmoderm manakala di bawah ni.. aku punya tangan sendiri ! Hehehe…

image

Bulan April lepas aku start pakai..Kesannya mula mengecil..

image

Dan hari ini.. Terus terang , segan dah hilang bila tengok parut makin hilang.. kalau takk.. segan nak tunjuk tangan.. heheee…

DSC09683

Gunakan anti parut Vit E Cream 3000 IU dan Vit E Oil 30,000 IU. Campur krim dan minyak. Kemudian sapu di parut yang berpunca dari kemalangan , demam campak atau lecur.. InshaAllah..

Campuran Vit E dan Rosehip Oil dalam siri  Vitamin E Cosmoderm amat berkesan dan terbukti mempercepatkan kadar sembuh kulit. Sapu pada parut yang dah kering.. Jangan masa berdarah tu gi sapu lak ! Huhuh.. Sapu 3-4 kali sehari..

image

Sedikit tips untuk anak anak yang kena demam campak. Gunakan Tea Tree Lotion Talc untuk keringkan campak dan  untuk mengurangkan gatal. Lebih baik dari losyen calamine. Kalau nak rasa sejuk lagi , guna Tea Tree Purifying Mask.Bila semua dah kering baru guna krim dan oil. Tips ini dari CEO Cosmoderm sendiri berdasarkan pengalaman.. InshaAllah..

Untuk keterangan lebih lanjut , sila ke :

web : www.cosmoderm.com.my |

Facebook : Cosmoderm (Halal Personal Care Products)

Instagram : http://i.instagram.com/cosmoderm/

You May Also Like

5 comments

  1. perghhh..nampak keberkesanannya tuh..boleh try la nanti in case anak kena demam campak..

    BalasPadam
  2. Bertestimoni..terbaiklah abg ben..

    BalasPadam
  3. nice info..
    abg ben..
    sy share ye..

    https://prudentialtakaful4all.blogspot.com/

    cikbutter.blogspot.com

    BalasPadam
  4. setuju!! cosmoderm memang terbaik untuk seisi keluarga...

    BalasPadam
  5. kebetulan 2 anak sdg kene campak. saya biasa guna calamine je,,baru tau tea tree lagi bagus.pasti akan cuba! thank you for sharing :) kim salam qalif

    BalasPadam