Kenapa aku beli topeng SPIDERMAN ? - BEN ASHAARI

Kenapa aku beli topeng SPIDERMAN ?

 

Bila aku terbuka channel TV3 pada jam 8 malam terutama di rumah orang tua aku , aku nak pakai topeng ni ! Aku malu.. malu.. maluuuu menontonnya…

Percaya dengan kata kata mereka ? Adehhh…

image

Entah laaa.. Jawab je kat akhirat kelak.. Dulu kata petrol takkan naik.. pastu ? Tu je pon dah memadai , kan ? Haihhh.. entah laaa labu.. Yang pastinya , setiap kali aku reload kredit sebanyak RM50 , aku kena bayar GST RM3 ! Seminggu , 2 kali reload.. 4 minggu ? Beli barang dapur lagi… makan lagi ? Berapa banyak dah ..

Aku memang perlukan topeng ni.. malu dah !

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.