Bila pendingin hawa rosak ! - BEN ASHAARI

Bila pendingin hawa rosak !

 

3 tahun ! Akhirnya tak bernyawa tanpa sebab.. Seolah kena serangan jantung ! Kesannya , semalam , hari ni semua berpanas ! Dan tak pasal pasal Qhaliff dan Zahra tidur berlampin jer.. Huhuh.. Aku ? Tak pe.. tak perlu cerita.. dan jangan bayangkan.. Puasa ok !

Ada kebaikan gak bila aircond rosak.. Nanti nak balik Kelantan , cuaca sana tengah membahang gitu ! Takde aircond yer di rumah ! Maka dah latih awal awal ni.. hahahaa..

image

Dan satu lagi kebaikan.. bil elektrik.. Jiran aku bil elektrik dia RM50. Tak guna aircond. Aku punya ? Nak cecah 200 dan 300 kekadang ! Amacam ? Penjimatan perlu bermula dari sekarang ! Huhuhuh..

Tapi lepas raya ni kena beli baru gak laa.. sian kat anak anak berpanas dalam rumah.. Bahang wooo !

2 ulasan:

  1. Alahai dugaan Ramadhan tu... Bro raya kat Kelantan yer...

    BalasPadam
  2. Julia buka aircond kt rumah waktu malam je ben tu punnnnn cecah rat juga sebulan hmmmmmmm....bagus sebenarnya kadang2 latih anak dengan panas sikit...so nanti balik kg cuaca panas tak terkejut demam ke apa kan...harap zahra dan Qhaliff kuat nanti tau...selamat hari raya!

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.