Lepas stim ! - BEN ASHAARI

Lepas stim !

 

Seminggu MMA Nilai Corner tutup ! Semalam , aku pergi sana untuk lepaskan keinginan aku yang dah lama tak pekena asam pedas ikan mayong di D'laila Suppower ! Huhuhuh..

Tapi semalam plan nak makan sup gearbox kat Papa SupPower.. Bila sampai situ je . terus bertukar citarasa .. Si tekak teringin nak makan megi telur ikan mayong la pulak !

image

Dan wajib dimakan bersama dengan ABC.. Tak manis sangat pon bagi aku ABC ni.. huhu..

image

Wife makan sup dan nasi putih.. Tu pun sedap dah !! Ikut hati aku , aku nak tambah sepinggan lagi megi telur ikan mayong tapi dah Zahra buat karenah.. nak tidur sangat dah tuuuu.. Huhuhuh.. Terpaksa batal niat nak menambah.. hehehe ..

Dan semalam , MMA Corner memang penuh pelik laaa.. Nampak sangat ramai teringin nak g sana setelah seminggu makan lemang dan ketupat jer.. Hahahaha..

6 ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.