Jika anda ada anak kecil..

by - Julai 08, 2015

 

image

Pastikan anda ada minyak sapu Pati Batook Ori ni ! Aku dah gunakan sejak Zahra lahir lagi. Sememangnya berkesan terutama untuk elakkan perut kembung. Dan untuk aku , jika memandu untuk jangka masa lama seperti pulang berhari raya di Kelantan .. aku akan simpan dalam kereta satu ! Jika pening atau mabuk akibat tengok kereta berlambak lambak atas jalan raya ! Huhuh..

Sejak aku syorkan pada rakan rakan aku di FaceBook , ramai berpuashati dan nak beli dari aku. Sayangnya , aku tak jual pun. Tapi ada agen merata rata tempat ! Boleh je contact mereka di Pati Batook Ori .

image

Stok aku untuk hari raya ni. Biasanya pasti ada yang tanya pasal Batook Ori ni.. Terus je kasi satu kat diorang.. hehehe ..

image

You May Also Like

0 comments