Patutlah mak aku jadi ‘Tarzan’ dulu ! - BEN ASHAARI

Patutlah mak aku jadi ‘Tarzan’ dulu !

 

Bila duduk bersama , tak sampai 5 minit.. bergaduh ! Bila baik , serupa tak leh berpisah gamaknya.. Tapi bila gaduh , haishhh.. Tak kira dahhh !

Zahra baru setahun 3 bulan. Abangnya dah 3 tahun lebih. Tapi Qhaliff layan Zahra serupa seusia umur. Dan Zahra pulak bila kena provoke dengan abang dia , membalas lak tu.. Tak dapat balas , dia cubit abang dia.. Pastu , pastu.. teriak la si abang.. Aishhh.. pening jap aku.. ni baru 2 !

image

Si Zahra ni kaki provoke gak ! Apa yang abang dia pegang , semua nak.. berusaha nak rampas. Dah dapat , dia siap bawak lari ! Haahaha.. Berjalan pon tak betul lagi.. ada hati nak lari ! Datang si abang , dengan mudah rampas kembali.. Hum..

Camana la nak tambah sorang lagi kalau 2 ni pon dha bikin aku macam tarzan.. Teringat aku masa kecik dulu.. kerap la mak aku jadi pengadil wwe ! Hehehehe… Bapak aku tak minat jadi pengadil. Dia jadi orang tengah.. semua belasah ! Huhuh..

4 ulasan:

  1. Dorang bakal ada adik lagi ke?

    BalasPadam
  2. hihi..saya pun sama dah jadi tarzan..padahal baru je dua...respek dengan orang yg ada anak ramai..

    BalasPadam
  3. kalau dedua perempuan ok kot cara guraunya, kurang pening kepala ..

    BalasPadam
  4. saya pun hari² d tarzan aben..
    walaupun dah besar perangai tu lagi dasat kalau gaduh..

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.