Aku terharu ..

by - Rabu, Oktober 31, 2012

 

entry dah bertahun tapi nak jugak komen after tergodek2 baca ur blog ni. Saya mmg terjumpa ur blog pun dari link kat DTS sbb suka tengok2 resepi, saya ni bukan blogger kental, so mati2 at first tu ingat u guys orang yg sama hehe. Btw apa pun, once dah kat sini, terus melekat. Yang penting, your blog is so fun to read, esp pasal u jaga Qhaliff. Good job. “.

 

Dulu aku sering terfikir bagaimana nak tackle pembaca dari kalangan mereka yang suka membaca ni terutama mereka yang bergelar ibu sbb bagi aku , untuk menembusi hati mereka amatlah sukar melalui penulisan amatlah sukar ..

Dan sapa sangka dan aku sendiri pun tak sangka , aku dah pun berjaya melakukannya .. Aku tak target trafik beratus ribu sehari dengan entri entri panas tapi aku inginkan trafik yang datangnya dari mereka yang berilmu , berpengalaman serta nak singgah ke blog aku ni dengan niat nak membaca kisah yang aku alami hari hari ..

Dan kehadiran Qhaliff , menambahkan lagi pembaca terutama dari mereka yang bergelar ibu. Maklumlah , yang tulis dan bercerita datangnya dari si lelaki yakni suami atau ayah .. hehe ..

Dan .. hehe .. Doa doa la yer agar blog ni bertambah serinya dengan cerita cerita yang lebih menarik walaupun sekadar santai jer .. Hehe ..

You May Also Like

13 comments

  1. done follow abg ben..memamng santailah abg tulis..jgnkan kam ibu..sy yg single lg pom suka bcer..^_^

    BalasPadam
  2. hehehe~ singgah nak tgk qhalif je..haha

    BalasPadam
  3. Saya pun macam dah kena gam , asyik melekat jek kt sini.Walau pun hanya sekali dua mencatat di ruangan ulasan ni, tp bila saya bukak blog saya, saya mesti kerling tengok kan si Qhalif kt blog papa dia nih.

    BalasPadam
  4. Betul le Ben.Trafik beribu2 pun buat apa kalau tulis citer panas je.Tapi, segmen macam dulu, sesekali, buat le lagi Ben.

    BalasPadam
  5. suka baca sini..
    terutama ttg Qhaliff..:)

    BalasPadam
  6. Omg U noticed! Hehehe I laaagi terharu, tak expect pun U baca komen tu, I just give my honest opinion.

    BalasPadam
  7. syabas abg ben...
    rasa seronok bila baca pasal Qhaliff...

    BalasPadam
  8. btul... Setiap pagi, celik je mata wajib buka blog bang ben... Walaupon tak komen, sentiasa membaca... Pelbagai info yg boleh kita dpt kt sini

    BalasPadam
  9. lain orang lain pengalamannya.. dapat pula berkongsi pendapat.. seronok.. ;)

    BalasPadam